Inside Mexico's Drug Labs | Narco State | Sky News

  • 🎬 Видео
  • ℹ️ Описание
  • UCoMdktPbSTixAyNGwb-UYkQ
Inside Mexico's Drug Labs | Narco State | Sky News 4.5
UCoMdktPbSTixAyNGwb-UYkQ

In this Sky News special report, one of Mexico's most infamous cartels gives correspondent Stuart Ramsay unprecedented access to its industrial-scale drug labs.

Across the country, gangs are profiting from the insatiable appetite for illegal drugs like crack cocaine and methamphetamine from neighbouring America and, further afield, Europe.

It's a billion dollar a year industry - and virtually all walks of life are involved.








💬 Комментарии к видео
Автор

lmfao talking about rat poison like its an extra pump of vanilla at starbucks lol

Автор — Joseph Chrobak

Автор

So many experts in the comments. They all went to breaking bad university

Автор — Scott McClure McClure

Автор

Good to know my crack was made with care

Автор — Cherry Bomb

Автор

He probably shouldn't have disclosed the rat poison mix. Now other Cartels will start coming in advertising their rat poison-free VEGAN CRACK

Автор — Realizniguhnit 1

Автор

Bro was wearing a Burberry shirt cookin crack. That’s a life

Автор — mike.p.reli

Автор

Good raw documentary. Lucky the journalist is a live

Автор — xe2 bío

Автор

Later we add rat poison to make it more "powerful." OKAY

Автор — jimmy theuri

Автор

My mom makes posole in pots like those

Автор — Cris

Автор

Lol the guy just said “we add rat poison to make the crack stronger” like you’d say “the soup has no flavor, so I’m gonna add some salt”

Автор — Glymm3r P

Автор

we not gonna talk about the MAN SMOKING A LIGHT BULB??

Автор — I_G6

Автор

Respect for the reporters taking that much risk. Great documentary

Автор — Road Runner

Автор

When he said “nah they work for us” I felt sorry for those people

Автор — Titi God’s child

Автор

that journalist must have balls of steel knowing they could dismember him at any moment.

Автор — Nathan Tanner

Автор

What if Gordon Ramsey made a kitchen like this

Автор — Dynamac mc

Автор

How the news can found this places, and government not ?

Автор — Gaby C

Автор

Have no idea why I find the cooks so fascinating, the way they don’t speak and just mix etc.

Автор — Ryan C

Автор

I just wanna know how they even got in contact with them and how they were allowed to get permission to be inside

Автор — SoProHD

Автор

He burnt the taco dudes operation tf out lmao

Автор — Christopher Guzman

Автор

The real question is, did the journalist have a toke after?

Автор — Papa John's UK

Автор

This is just a small gang in Mexico city, they are not a cartel.

Автор — Coco_Puffs-ML-