Machine Gun Kelly- Breaking News (Official Video)

  • 🎬 Видео
  • ℹ️ Описание
Invalid campaign token
Machine Gun Kelly- Breaking News (Official Video) 5
OFFICIAL Lyrics below:

Breaking News:

(Intro talking - Interview Sound Clip of Diddy)

No mercy has begun
Ladies and gentlemen,
Machine Gun Kelly,
This kid I think he is a star,
He's one of the best live performers I've ever seen,
He's also more importantly a movement,

(Verse 1)

Backpack? fuck that.
I was always hanging where the thugs at,
I was always hanging with the rugrats,
Someone come and show me where the drugs at,
Someone come and pop on a hot song, meaning my shit, get an iPhone take a video and make it last long get some popcorn because I murder every single instrumental that I get on,
And a muthafucka isn't gonna stop the shit,
Until I make an album like a 2pacalypse,
Until I'm killing everybody like an *********,
Until I'm revolutionary like a Ghandi is,
Until I'm poppin all these bottles to accomplishments,
Until I'm always hot no matter what the climate is,
Until whenever somebody is feeling talkative my name is brought up, doesn't matter what the
topic is,
Didn't think I rap? bitch I flow like *boom boom bap*
Bitch I come from where you never moved at,
Look into my room get a view, look at my past,
God damn,
Got weed, got jack, oxy's? had that,
Got Jimi, got Slash, got shrooms, got hash,
Bipolar syndrome, kicked in, got mad,
Walked on the red carpet like kiss my ass you bitch...

(More Sound Clips of Various People talking about MGK)

He was truly the only developed on-point performer on the bill,
If you know anything about lyricists, then you know who MGK is,
I need a freestyle, I need to hear Machine Gun Kelly spit,

(Verse 2)

Fuck that, yall don't gotta hear shit,
Ask anybody in the 216 if my name ring's bells in them bricks,
"Man everybody know who that is"
What you hate, boy? you late, boy?
You ain't heard about that great boy?
3 letter name cacaus boy,
Used to live right there up the way, boy,
You heard about him, you've said the name,
You saw the iTunes and clicked to play,
You liked the shit and you bought the shit,
Put him on the playlist right next to Jay,
Then your girl saw me, I signed her titts,
And she disappeared you couldn't find the bitch,
then your heart stopped you know what time it is,
I put my dick in her common sense,
Fuck boy you lonely,
Fuck boy you phony,
You would think these fuck boys fucking boys with the way that they be all on me,
If it ain't EST in your mouth...then whatever you rep is corny,
Gotta new single without me on it? That shit's boring, bitch I'm snoring,
Man I'm touring every damn day,
I showed yall how to turn up,
100 j's in my ashtray bitch I showed yall how to burn up,
I sacrificed what yall wouldn't give to these kids and now you love fans?
None of these rappers got a movement tell em quit jocking my ass,
God damn...
And yall can have the bloggers I don't type shit,
God gave me both these hands to fight with,
Wassup!?
Now say goodnight quick because my right fist's like Vicodin ,
Might just throw you on the ground like dices,
Might just go into the pocket with your license, get a wallet and a couple dollars, buy nice shit,
Dyke bitches all over my dick, that's priceless,
I just fuck em if they're wet like Pisces,
Wives is jealous of the bitch I'm with cuz they almost F'd like D-...get it?
Digest every little word I'm spittin cuz it's food for thought so pay attention,
Better listen, I'm on a mission to killing off all of my competition and if you ain't with that then good riddance muthafucka!

(Outro Talking - More Various Interview Sound Clips)

Now Machine Gun Kelly seems like somebody you would diss, lyrically I wouldn't think you'd like Machine Gun Kelly,
What are you trying to say, he's wack or something?
He is wack,
He's not wack
He's better then 80% of the rappers out here,
It must be nice being MGK right now
The rapper recently released what he says to be the true meaning of his Lace Up movement,
If there was ever a musical speaker that I could put out there for my personality, Machine Gun Kelly was it.



MGK Official Merch:


Follow Machine Gun Kelly:

Music Video Shot x Edited by: SPORDY19XX

Machine Gun Kelly- Breaking News (Official Video) | MGK

Machine Gun Kelly

Скачать — Machine Gun Kelly- Breaking News (Official Video)

Скачать видео
💬 Комментарии к видео
Автор

Who’s here after listening to the “breaking news 2”?
#EST4LIFE 🔥

Автор — punith p

Автор

Breaking news 2 is on fire
can't wait to release

Автор — Joven Lanang

Автор

And some idiots saying he is a mumble rapper🤦‍♂️

Автор — robi gjonaj

Автор

Mumble what...MGK is fire dude..the only person who managed to diss Em for real.. Coming from an Eminem fan.

Автор — stefchybg

Автор

He’s pretty good.. 🤟🏼🤟🏼
( I’m an EM fan 😂)
I don’t understand how they can hate him even though they don’t even know him/haven’t even heard his songs.. 😒🤟🏼

Автор — Bby Alien

Автор

Mgk is my favorite rapper. Hes very talented.. and is super hot.

Автор — amber tappa

Автор

Eminem’s my favorite artist, but talking about mgk can’t rap...? Sounds ludicrous

Автор — Khari

Автор

I'm shocked by how many havent listened to this until Breaking news 2. You guys missed out 🤷🏻‍♀️

Автор — Nakita Marie

Автор

Comments

95% MGK is actually good.

4% Eminem shouldn’t have dissed him.

1% Random

Автор — Michael Haren

Автор

“He’s better than 80% of the rappers out there” — DMX said that about MGK.

Автор — Kevin Moras

Автор

Who’s here after the Pete Davidson And MGK interview ?

Автор — Jose Namaste

Автор

Anyone here listening to this again after hearing breaking news part 2?

Автор — CASSPurr Waspurr

Автор

2:10 - 2:20
*Best Lyrics I've Ever Heard*

Автор — Ozumṣauce

Автор

I heard your Rap Devil and started hating you because I am Em' fan but after listening to your other songs I became your fan too🔥✌️

Автор — Tanveer

Автор

Rap devil for a reason ain't no mumble, respect!!!

Автор — Tech God

Автор

This guy isn't bad at all.. and he did a pretty nice diss to Em and his career still lives'' :) Nicely done !

Автор — Rus Ovidiu

Автор

Always loved kells. Em called him a mumble rapper, he was like ok I got you GOAT

Автор — sixq

Автор

He got Skills tho bruh. I love him U are my favorite rapper

Автор — Horsecraft24 Gaming

Автор

BREAKING NEW 2: Kells is coming!!!!🔥🔥🔥

Автор — l Shaikhali l

Автор

If the Eminem beef is the reason why you heard of MGK then you ain't a fan of rap cuz he's been up for years 😴😴

Автор — Dustin Brann