Lil Baby - Woah (Official Music Video)

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
Invalid campaign token '7mSKfTYh8S4wP2GW'
Lil Baby - Woah (Official Music Video) 5

Follow Lil Baby Everywhere:


#Woah #LilBaby


Music video by Lil Baby performing Woah. © 2019 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.


Download — Lil Baby - Woah (Official Music Video)

Download video
💬 Comments on the video
Author

I edited this comment so y'all wouldn't Kno how I got the 1k 😂

Author — kenneth oryem

Author

“We only play with our money and not with our nose”

Me: takes my finger out of my nose...

Author — The dollar tree shark Puppet

Author

You will be the first millionaire in your family!




Didn't do this for likes, go work for it!

Author — Manchu Radhakrishnan

Author

You don’t realize Lil baby flow is dope until you’re trying to cover it.

Author — LEE T-POP

Author

Manager: How many people do you want in your music video?

Lil baby: The whole town

Author — Emmanuel Michael

Author

Imagine how much clout that white kid with the chilli bowl got after this

Author — Jaylen gamer

Author

7 dislikes smh gotta be mumble rap fans niggaz can't relate 2 bar's over everything whole album fire ny been back
Well guys now haters are using Authentic views c o m

Author — alex porter

Author

Y’all know this the American version of Tokyo Drift

Author — Josh Bleezy

Author

Imagine how much clout those kids got when they went back to school

Author — 10k subs in 2020 challenge

Author

Listening to the L.O.X. is like a breath of fresh
Well guys now haters are using Authentic views c o m

Author — mark taylor

Author

Manager: Who do you want in your music video?

Lil baby: Backpack kid, every small child who knows a fortnite dance or how to hit the woah, and -- nevermind just get everyone.

Author — Daniel Rieth

Author

I just love this young and his energy he doesn't seem to be with all the drama and beef he's about his money very talented young man God

Author — Tamara Jackson

Author

Lil Baby and Roddy Rich should drop something together.

Author — Zakariye Mudalle

Author

All these people bragging for likes always destroy the comment section. Youtube section full of kids these days... Song fire btw. People say Baby fell off but nah he just slowed down imo

Author — P aul

Author

Never seen this many kids late night, since Annie
"We play with our money, not our nose"

Author — Terence Tapfuma

Author

Too many people hoeing for likes in these comments smh

Author — jamar samuel

Author

Bro what triggers me is at 0:54 that boy you know them Air Forces are creased asf

Author — Landon Larson

Author

Yo who is that girl at 2:07 throwing the middle fingers up? Does someone know?

Author — bananakinq

Author

Im gonna tell my kids this was the real High school musical😂

Author — Dead Meme Face

Author

when Lil Baby use JDM cars in the video...

Car Guys & Car Enthusiast : *happines noise*

Author — Machoda Ponco