MERSİN TARSUS'DAKİ KAZIDA UZAY GEMİSİ BULUNDU! YERALTI ŞEHRİ KEŞFEDİLDİ! ŞOK İDDİALAR VE CEVAPLARI!

  • 🎬 Видео
  • ℹ️ Описание
MERSİN TARSUS'DAKİ KAZIDA UZAY GEMİSİ BULUNDU! YERALTI ŞEHRİ KEŞFEDİLDİ! ŞOK İDDİALAR VE CEVAPLARI! 4
UC2zqLIIrAIsxwEWkOM4I5dA

KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLMAYI UNUTMAYIN!

Merhabalar arkadaşlar, ben Kemal Gezer sizler için internet aleminin altını üstüne getirip Türkiye'de hiç ele alınmayan gizemli konuları ve komplo teorilerini bir araya getirmeye çalışıyorum. İlerleyen günlerde eleştiri videoları, canlı yayınlar ve daha çok fazlasını yapmayı planlıyorum! Abone olarak bu maceraya katılabilirsiniz. Bugün ki konumuz, Tarsus'da yapılan kazı çalışması ile ilgili bana çok fazla soru sordunuz, tüm sorularınıza karşı ve etrafta konuşulan tüm iddialara karşı bir video hazırladım. Umarım beğenirsinizi keyifli seyirler.
Elon musk Türkiye'de! Peki neden geldi.

Tarsus'taki kazıda neler bulundu?
Ahit sandığının bulunduğu doğru mu?
İlk incilin bulunduğu doğru mu?
Tarihi eserlerin bulunduğu doğru mu?
Tonlarca altın çıkarıldığı doğru mu?
Yeraltı şehrinin keşfedildiği doğru mu?
Uzay gemisinin bulunduğu doğru mu?
Tüm gizemlerin cevapları burada.
TARSUS'TAKİ ESRARENGİZ KAZI! | RESMİ AÇIKLAMA GELDİ!
Kemal Gezer

💬 Комментарии к видео
Автор

SADECE GİZEM AVCILARINA ÖZEL INSTAGRAM ADRESİ AÇTIM! ORADAN DA PAYLAŞIM YAPIYORUM!
"kemalgezervideolari" MUTLAKA TAKİP EDİN!

Videoda kullanılan görsellerin çoğu temsilidir. Umarım sizlere layık bir video olmuştur, beğenirseniz abone olmayı unutmayın!
Instagram adresim:

Автор — Kemal Gezer

Автор

güneşe ateş ederken ufonun söförünü vurmuşlardır duşebilir yani adana ora
(yorum tutmuş ya la) 😂

Автор — Altuğ Anıl

Автор

Madem kesin değil başlığa neden bulundu diye yazıyorsun başlığa

Автор — ortaya karışık

Автор

Arkadaşlar orada bulunanın ne olduğunu en iyi ben orada kazan bir arkadaşım söyledi....bir çok sandık çıkmış.. .her birinin içinden birer kağıt çıkmış....her kağıt da bir harf varmış....hepsinin birleşiminden asgari ücretle bir ay nasıl geçirilir ve bir senede nasıl araba alınır

Автор — TİGER TYGRA

Автор

Yabanci bilim insanlari varsa tamam bizi ilgilendirmiyor demektir ameleligini yapiyoruz demektir.

Автор — Eren Ates

Автор

Mahkeme duvarı gibi bir surat ifadesiyle kamera karşısına geçip kendini cool sanan burak yarrağını izlemeyin bu adamı izleyin gençler

Автор — Edward Norton

Автор

her ne çıktıysa tc vatandaşı faydalanamaz

Автор — Mustafa Kıymaz

Автор

Bu arada mersinliyim ahit Sandığı konuşuluyor buralarda en çok

Автор — Güzellik Ve Sağlık

Автор

Ne kadar angutsunuz siz ya, "Arc of the Covenant" trilyon dollarlardan daha degerli, "bir sandik icin bu kadar kazilmaz" diyor bide. Bu ne ANGUTLUKTUR BOYLE. Ister o yer alti sadece altin dolu olsun, bu sandigin degeri binlerce kat daha üstün. Ama sizin tarih, din ve politik bilminiz SIFIR oldugu icin anliyamazsiniz.

Ayni sekilde, eger St. Paul yani Saul of Tarsus yani Hz. Isa'nin havarisi olan (Tarsus da dogan Paul)'un incili bulunduysa - bir devlet kadar veya daha önemli bir keshif'dir bu. Trilyon dollarlardan fazla. Cünkü böylesi bir incil, bugunki Hristiyanlikta ki sapkinliklari gün yüzüne vurabilecek gücte. Ama bunu sizin beyniniz kaldirmaz tabi.

Автор — Zulkarnayn

Автор

Peki devlet el koymadan once o evde kim oturuyordu ve nerdeler

Автор — ilker bozkurt

Автор

SEZAR ile KLEOPATRA nın buluştuğu aşk yaşadığı yer TARSUS. daha adana mersin yokken tarsus yerleşim yeriymiş. HZ DANYAL, yani DANİEL orada mezarı camisi var. NUSRET MAYIN GEMİSİ samsun belediyesi tarafından çöpe atılacakken tarsus belediyesi tarafından alınmış tarsusta durmaktadır. lan biraz araştırın lan ne küçük ilçesi.

Автор — Gabriyo Gabriyo

Автор

Bu kadar uzun çalışmayı bulunamayan bir şey için yapmıyorlardır benim düşüncem yani oradan bir şey çıktı ama ne çıktı, ne bu kadar önemli olan açıklarlar artık umarım

Автор — Selim Gunes

Автор

...babami gommusduk oraya, muhterem biriydi turbe oldugunu soyledik, birileri hazine var dedi, bizde inandik kazi izni verdik, babayi aldilar geri vermiyorlar...

Автор — Hikmetnuru

Автор

Eğer ahit sandığı çıkarsa Türkiye dünyanın başkenti olur

Автор — Eray Ak

Автор

Bu kadar ı bizde biliyoruz sen başka bişey bulduysan paylaş lutfen

Автор — Nord Land

Автор

TÜRK HALKIMIZ KOYUNDUR ALTIN BİLE ÇIKSA YAHUDİ ORAYA ÇÖKER ALIR ALICAĞINI ÇÜNKİ HALKIMIZ SORGULAMAZ

Автор — FUCKİNG İSRAEL

Автор

Bir tane ciddi yorum yok... Ne kadar gayri ciddi bir milletiz... Maalesef hiç bir şeye profesyonel açıdan bakamıyoruz... Öncelikle bizde saygı sorunu var... İletişim desen, herkes birbirine hakaret dolu sözlerle hitâp ediyor (Herkes derken çoğunluğu kastettim) önce küfür ve ciddiyetsizlik sorununu aşmalı, iyi yetişmiş, eğitimli bireyler olmalıyız... Saygılar...

Автор — Ali Bingül

Автор

Rdyasyon Elbiseleri tanamen milleti aldatıp uzak tutmak için di anlayın dümeni artık orada nöbet tutan özel harekatçı polis lerde neden koruma elbisesi yoktu ??öyle yüksek radyoaktif bir madde olmuş olsaydı ev sahibi dahil orada..daha önceki kazı yapan adamların tamamı orada olürdü ..o define çetesine sızan poliste silahla vurulur öldürülmez di...biraz mantık ve beyin yeter

Автор — Tamer Aksu

Автор

Yeraltı şehri olsa yurtdışından niye gelsinler ve kazılan toprak niye gizlice götürülsün

Автор — Alaz Katun

Автор

İnsanlar uzaylılardan daha yok edici o yüzden gerisin geriye gitmişler belliki

Автор — Özcan başkurt