Dr Mahathir, pakar tumbangkan PM, pemimpin politik

  • 🎬 Видео
  • ℹ️ Описание
Invalid campaign token
Dr Mahathir, pakar tumbangkan PM, pemimpin politik 4
Perang proksi di antara Tun Dr Mahathir Mohamad dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak seolah-olah belum sampai penghujungnya dan masih berlarutan.

Memegang tampuk negara selama 22 tahun, Mahathir bukan calang-calang ahli politik yang boleh diketepikan begitu sahaja.

Infovideo kali ini menjejak pemimpin dan perdana menteri yang berjaya ditumbangkan mahupun dicalarkan oleh beliau.

Mereka termasuk Tunku Abdul Rahman.

Скачать — Dr Mahathir, pakar tumbangkan PM, pemimpin politik

Скачать видео
💬 Комментарии к видео
Автор

TUN M x berniat nk tumbangkan sesiapa beliau takut akan masa depan negara ni klu dipinpim oleh peminpim yg x boleh meminpin...TUN M dah rancang smpi 2020 tpi Pak lah gagal nk melaksanakan tapi lebih teruk bila najib memerintah..lingkup hasil bumi malaysia.. TUN M TRUE MALAYSIAN HEROES

Автор — areziman_joe joe

Автор

Aku sayang Tun Mahathir.. Semoga dipanjangkan umur Dan diberi kesihatan pada Tun..

Автор — Suraya Tsukino

Автор

Wahai Malaysiakini yang bodoh, Mahathir berkorban bukan untuk diri sendiri tapi untuk rakyat...

Aku bangga dia menjadi PM selama 22 tahun

Автор — SlimShaddy06

Автор

aku ni ahli umno dri zaman tun m smpai skrg ni.so ada apa2 masalah ke klau aku dok menyampah dgn kerajaan skrg ni.kerajaan yg byk susahkan rakyak.love u 4ever tun m...

Автор — Shahrimba007 Shahrinba007

Автор

Errmm skong lah tun tu... tpi pkir lah ad ke pm dlu nak bgi duit kat rakyat mcm skrang.
Rakyat xskong bn just sbb gst n k'naikan hrga brng n mnyak je

Автор — Hasniza Niza

Автор

Aku sempat hidup zaman Tun, zaman Abdullah dan zaman Najib. Paling aku tabik zaman aku takut zaman Najib. Tun tiada seorang pemimpin sejati. Manusia pasti akan melakukan kesilapan atau kesalahan kerana itu sifat kejadian manusia, kecuali nabi muhammad. Kalau Tun buat silap masa memerintah itu biasa aja. Tapi buat masa sekarang...perdana menteri Malaysia yg terbaik bagi aku TUN kasih banyak2 Tun.

Автор — azirol ani

Автор

Itu masa dulu boleh kau buli. najip bukan senang nak bulikan sebab najip dah belajar apa yang terjadi pada pemimpin dulu yang di jatuhkan kau mahadykutty sekarang najip buli balik... nak jatuhkan najip terpekik terlolong sampai orang punya keturunan bangsa di katakan lanun ambil kau satu kaum bugis diIndonesia buat perhimpunan mengutuk sekeras keras terhadap tun si mahadykutty.. kesian dia mulut dahlah celupar tambah pula melayu mudah lupa ini yang aku sokong mahadykutty. Sila jawab 🐝🐝🐝🐝

Автор — Tebuan sengat Bin bisa

Автор

Najib akan tumbang dan diganti oleh Tun Dr. Mahathir sebagai perdana menteri ke-7

Автор — Tun Raiq

Автор

Taktahu laa klau najib letak jawatan sape yg layak utk jd PM...tgk bwahan dia suma cm blurr jew..haha..yg penting TUN M mmg hbat cra pmenrintahan dia dlu...

Автор — Khai Anwar

Автор

betul tue.. Tun pakar tumbangkan pemimpin yg lemah dan tak guna kepada rakyat..

Автор — AnAsAzIism

Автор

Mase zaman mahathir lah aku rase malaysia dihormati oleh dunia..rakyat hidup aman damai saling hormat antara satu samalain.. bukan macam sekarang..agong pun depa x reti hormat..agama islam jgn cakap lah...malaysiakini tak payah nak jadi batu api nak laga kan najib ngan mahathir..ini kali lah...sudah kalah...

Автор — Asmah Cooper

Автор

Dr Mahathir - "Father of Modernisation of Malaysia"


Автор — Soph Ain

Автор

Tun M sayangkan malaysia, anak bangsa..ada sebab dia bersuara bukan suka2.

Автор — SEAN HUSSEIN

Автор

otak mahathir level 100
otak najib level 10..

ingat najib boleh lawan???

Автор — i'm malaysian but I love united states

Автор

mahathir banyak berjasa ke atau kerajaan umno dan bn yang banyak berjasa kepada rakyat?umno busuk krna hasutan mahathir sekarang.

Автор — Redzuan Redzuan

Автор

Tujuan click video ni hanyalah semata-mata nk baca komen..

Автор — art Jard

Автор

I love U Tun M satu satunya pemimpin paling hebat dn.byk memberi sumbangan pd rakyat dan negara sy tdk akan dgr cerita ya tdk pasti tp Tun M byk berjasa pd negara

Автор — Mohd Tarmizi

Автор

TUN M tetap the BEST leader not only for Malaysia and Malays...but to Islamic community too as good leader at this millennium age.

Автор — Ruzi Shuib

Автор

Kalu rope ni najib memerintah kerajaan dgn menteri kabinetnya kerajaan ini bakal tumbang...

Автор — Mohd Noor Zahrin

Автор

Najib akan tumbang...PAKATAN HARAPAN akan berjaya 9.mei.2018

Автор — Haziq Rosman