MaRina ft. Kabe - News (Official Video)

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
MaRina ft. Kabe - News (Official Video) 4.5
UCxk-sU-AtNNOLV3Xqu6NQcQ


Tekst: Gverilla, MaRina, Kabe
Muzyka: MaRina, Kacezet, Kabe
Bit: ERR BITS
Mix i mastering: Marek Walaszek




Tekst:
Obserwują moją drogę, mówiąc dokąd iść.
Zawsze to wiedziałam sama, więc nie słucham ich.
Ośmieleni alkoholem, dają radę mi.
Patrzę na nich tam na dole i nie widzę nic.

Wciąż gadają o mnie bzdury, już nie słyszę nic.
Chwilę później dzwonią do mnie oferując deal.
Lecz szacunek nie zależy od ich marnych pism.
Ty nie umiesz pomóc sobie, a chcesz pomóc mi?

Ze mną w roli głównej news.
Nie wiesz, jak się mogę czuć
Kiedy kłamiesz o mnie znów,
Tworząc wokół wielki szum.

Obserwują moją drogę, mówiąc dokąd iść.
Zawsze to wiedziałam sama, więc nie słucham ich.
Ośmieleni alkoholem, dają radę mi.
Patrzę na nich tam na dole i nie widzę nic.

Zamknij drzwi, słyszę jak szczekają psy,
To tylko małe pudelki, sterowane kukiełki,
Smutni ludzie w mieście wielkim,
Ja mam tylko piękne sny,
Do rodziny lecę dziś,
To na niej zależy mi,
Ty myślisz jak okłamać ich.

Miliony słów, milion w gotówce,
Nie mam tuszu pod skórą sukces,
Kupiłem dres Ciebie nie słucham,
Tylko do braci mam szacunek.

Patrzą się na mnie jak Fendi,
Ja tylko nie chcę być biedny.
Moi ludzie tu za dużo przeszli,
Chcemy tylko tych pieniędzy.
Wiedzą, że byłem tu pierwszy,
Każdy potem to następny.
Każdy ich track to kolejny,
Przestańcie gadać bez przerwy.

Wiec nie stawiaj u nas nogi, bo będzie wojna.
Wiem, że brat jest moim wrogiem, a twardo stąpam,
Przysięgałem, że tutaj dojdę na własnych nogach.
Dookoła bloku zrobiłem już cent pas (*100kroków).

Ze mną w roli głównej news.
Nie wiesz, jak się mogę czuć
Kiedy kłamiesz o mnie znów,
Tworząc wokół wielki szum.

Ze mną w roli głównej news.
Nie wiesz, jak się mogę czuć
Kiedy kłamiesz o mnie znów,
Tworząc wokół wielki szum.

____

💬 Comments on the video
Author

Pierwszy w Polsce teledysk, w którym auta są własnością artysty, a nie wypożyczone ;)

Author — Franek Jeńczykała

Author

Szkoda, że w wielu komentarzach Marina to tylko „żona Szczęsnego”. Masz dziewczyno głos tylko jakoś pomysłu na siebie brak. Wszystko takie odtwórcze.

Author — Anna Brańczyk

Author

Jak ja bym chciała usłyszeć Ciebie i Dziarme razem 👌 to byłby sztos 🔥❤️

Author — Agata Ławrukajtis

Author

Gratuluję MaRina wspólnego numeru z Edenem Hazardem

Author — misolou fout

Author

Cenię to że nie są wypożyczane fury tylko Pan Wojtek kazał zabrać parę z garażu :D

Author — smaqosz 123

Author

Czy tylko mi się od razu skojarzyła Margaret? 😂 spoko nutka !

Author — Wioleta Setla

Author

No to pięknie chyba się nam Marina trochę niegrzeczna zrobiła, poproszę o więcej takich kawałków

Author — Patryk Perlich

Author

Kiedy nie musisz wypożyczać fury na teledysk, bo wojtek ma

Author — mamba

Author

Czemu przypomina mi ten teledysk Ariane Grande? xD

Author — Revi

Author

Ale Marina leci! Więcej w takim klimacie!

Author — Michał Wojtysiak

Author

Jak Marina wrzucała kawalki rapowe na insta to tak sobie myslalam, ze fajnie byloby jakby kiedys stworzyla taki duet rapowy jak Margaret&Young Igi. No i prosze - kawalek sztos! Klip sztos! Slowa sztos! Na replay juz kolejny raz. 🎶

Author — Sylwia Chalupka

Author

Nie spodziewałam się takiego collabu. Nie wiem jak reszcie, ale mi siadło 👌🏻

Author — Marta Es

Author

Czy takie artystki nie mógłby wydawać w rapowych wytwórniach? Ja jestem na tak :)

Author — Pawcio Salamon

Author

Szkoda że Hazard nic nie naiwną po francusku jak zwykle ale sztosss nuta

Author — † Krzemian †

Author

Świetnie że numer po polsku. wyszło super

Author — edyta e.lawniczek

Author

Totalny sztos, mam nadzieje ze będzie więcej kawałków w takim klimacie, Brawoo <3

Author — Vroobelek 25

Author

więcej takich !!! Marina nie dawaj się pudelkowi !!!
wszyscy pakują ja do worka z Szczęsnym a zapominają że jest to bardzo dobra wokalistka która się rozwija ! powodzenia tak dalej !

Author — Karo la

Author

Marina, w takich klimatach jest naprawdę spoko! Czekam na coś więcej w tym stylu. Prawie jak polska Tinashe, tylko to nadal Marina i barwa głosu nie do podrobienia.. :)

Author — Anna Wu

Author

Fajnie ze wojtek załatwil Hazarda Marinie na feat;)

Author — Wojtek Wojtek

Author

O co chodzi w tym teledysku?! Nie kumam tej historii, może jakieś wyjaśnienie?

Author — Bea ta