Iggy Azalea, Alice Chater - Lola (Official Video)

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
Iggy Azalea, Alice Chater - Lola (Official Video) 5
UCcdOEjqjiVAnUtEFZIRTlHg

Listen to the single "Lola". Out now!

#IggyAzalea #AliceChater #Lola

Official Music video by Iggy Azalea, Alice Chater performing "Lola" (Official Video) © 2019 Bad Dreams Records / EMPIRE


💬 Comments on the video
Author

I’ll be online at 10:30pm EST to watch the premiere with you all ! We’re gonna have some fun! Comment below with your questions about the video 😊 <3

Author — Iggy Azalea

Author

How is this song not popular and Yummy by Justin Bieber is number 2 on billboard🤔

Author — Gaël Verdier

Author

Who’s here after she said she gave birth to her son?

Author — Kevi

Author

"In My Opinion, If Other People Sang My Compositions, They Would Be Hits. The Issue Is Me And Not My Songs."
- Iggy Azalea via Twitter

Indeed it's True. Otherwise Why would such a perfect song flop....

Omg She confirmed she's a mommy now, I am so happy for her!💗💙💖

Author — Arya InMyDefense

Author

Damn who would have known those masks would be ahead of their time?

Author — BlehhhBlooo

Author

the fact that she was pregnant while filming this... queen

Author — Caiden Parisien

Author

Iggy is so underrated she wrote her verses, she directed, and she edited! She also has her own record label

Author — wigsnitch

Author

I’m upset with these people not respecting her she edits her shit she direct she owns her own record label she a real queen a real boss smh

Author — Main Topic Celeb Stream

Author

I’m surprised this song isn’t more popular than it is.
Also...you can hear the mambo in this song. Love!

Author — pecas269

Author

It has a "Harley Quinn" vibe to it!

Author — BlueEmpress 4life

Author

Love this song. Iggy deserves everything and more. She's a nice person as well

Author — Bad Blood

Author

I hate when people don’t give her credit. She’s fire

Author — Kevin Torres

Author

So, when Cardi B used "I Like It Like That" song that was okay with you, but when Iggy samples "Mambo Italiano" only I can see is hateful comments. A little hypocrite, don't you think?

Author — Djodjara

Author

One day IGGY and KESHA will get *AGAIN* the The recognition they deserve.

Author — Omer Mena

Author

why did y’all let this song flop. this slaps so hard y’all don’t give iggy enough credit

Author — Marcus Music

Author

Iggy’s music videos and budget as a independent artist is way better than her videos as a signed artist.

Author — Jeremy Collins

Author

Iggy is so underrated for real. This song should have been a huge hit but y'all hate on her for some bullshit she tweeted. I am against racism and homophobia but I mean y'all cancelled her while there are artists and celebrities who have said and done worse and they are still praised (Chris brown for example or cardi b or even Donald Trump).

Author — the north remembers

Author

Who is keep singing “hey mambo mambo Italiano”?😂

Author — Anna Goncharova

Author

"Always thought the wrong way was the right way" Is such a clever line. Cuz she's Australian and they drive on the "wrong" side of the road 🤣

Author — Tung

Author

Iggy just confirmed on Ig that she has a son. So it's safe to say that she's already pregnant in this video 😳 congrats princess!

Author — Behati Kramer