DÜNYAYI KURTARAN UFO! DÜNYAYI METEORDAN KURTARDI! ŞOK GÖRÜNTÜLER! UZAYLILAR!

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
DÜNYAYI KURTARAN UFO! DÜNYAYI METEORDAN KURTARDI! ŞOK GÖRÜNTÜLER! UZAYLILAR! 4.5
UC2zqLIIrAIsxwEWkOM4I5dA

KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLMAYI UNUTMAYIN!

Merhabalar arkadaşlar, ben Kemal Gezer sizler için internet aleminin altını üstüne getirip Türkiye'de hiç ele alınmayan gizemli konuları ve komplo teorilerini bir araya getirmeye çalışıyorum. İlerleyen günlerde eleştiri videoları, canlı yayınlar ve daha çok fazlasını yapmayı planlıyorum! Abone olarak bu maceraya katılabilirsiniz. Bugün ki konumuz,

Rusya'ya düşmekte olan meteoru bir ufonun zararsız hale getirdiğine dair söylentiler var. Bu söylentileri ve görüntüleri sizler için araştırdım! Beğenirseniz lütfen abone olmayı unutmayın!
Keyifli seyirler...

DÜNYANIN EN GARİP ADAMI KAYBOLDU! BRUNO BORGES DOSYASI! ODASINI GÖREN ŞOK OLDU! UZAYLILAR, REENKARNE




Dostum Ali Çandır Filmleri nin son videosu: MERSİN TARSUS'DAKİ KAZIDA UZAY GEMİSİ BULUNDU!

Dünyanın sonu
Meteor
Uzaylı
Ufo
Dünyayı ufolar kurtardı
Dünyayı uzaylılar kurtardı
Dünyayı kurtaran ufo
Ufo meteoru parçaladı
Rusya'ya düşen meteor
Asteroid tehlikesi
Kemal Gezer

💬 Comments on the video
Author

SADECE GİZEM AVCILARINA ÖZEL INSTAGRAM ADRESİ AÇTIM! ORADAN DA PAYLAŞIM YAPIYORUM!
"kemalgezervideolari" MUTLAKA TAKİP EDİN!

Author — Kemal Gezer

Author

Uzaylı diye yazılır ADAM diye okunur Her like Uzaylı abilerkimize bir tebrik <3 seviliyosunuz <3

Author — Doğukan Başak

Author

abi çok ilginç korktum hatta kimbilir daha bilmediğimiz ne var... teşekkürler

Author — Mustafa Korkmaz

Author

Ufo nun içinde kim varsa kere teşekkür editorum

Author — oyuncu kanali

Author

çok ilginç, kesinlikle bir cisim var meteora çarpan, teşekkürler paylaşım için

Author — OHA !

Author

daha fazla ufo ve gezegenimizin gidişatı hakkında vıdeoları gelsin bence

Author — Haydar Münüklü

Author

İnsanın eli bilinçsizce like butonuna gidiyor.Videoyu izliyorum elimin neden gittiğini daha iyi anlıyorum.

Author — Pyke

Author

Güzel bir video olmuş ellerine sağlık 😉 😉

Author — Enes Ablak

Author

5 disslike meteorun parçaları :D Eline sağlık Kemal kardeş güzel paylaşım.

Author — Ali Çandır

Author

Burda sok olacag bi sey yok-rusiyanin kosmim muhafaza gemisidir ve boyle oz erazilerini koruyur

Author — Hec Kim

Author

MÜKEMMEL... DÜNYAYI KORUYAN GÜÇLER VAR..BANA GÖRE İLAHİ..

Author — Ali Saruhan Özdemir

Author

Bu makinaları uzaylı diye adlandıran ülkelerin gizli hava savunma sistemeleri bu ufo dedikleriniz malesef adamlarlar her boku üretiyor bizde daha halen terörle uğraşıyoruz

Author — Slm Szr

Author

siyah olunca sineğe benziyo :D valla korktum (laYK)

Author — Chaos Gamer

Author

geçmişte çook büyük gök taşını kalabalık ofo gurubu parçalamıştı anahaber bültenleri vermişti görüntüleri

Author — iki teker aşkı

Author

Nerdn biliyn ufo oldugunu. Simdiye kdr gordnmu ki

Author — Halit Çelik

Author

uzaylı yok, ufo yok ama bunlara inanan bir sürü insan var. :)))

Author — mete kara

Author

Ellerine ve emeğine sağlık arkadaşım.
Ama halen dünyayı istila etmeyen uzaylilarinda allah belasını versin.

Author — emoksk

Author

Astroid e el bombası atan KOCA YÜREKLİ UFO koçum benim :)

Author — Samsun Lu

Author

Abi videoların güzel ama bir az prim yapsan mobil internet kalmadı :/

Author — Nicksiz

Author

Herseyin üstünde Allah var..
Bizden daha üstün varliklarin oldugu artik kesin..kapitalist ve dini sistem bozulmasin fiye devletler aciklamiyorlar

Author — Kadir Mert