Future - After That (Audio) ft. Lil Wayne

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
Future - After That (Audio) ft. Lil Wayne 4.5
UCFNosi99Sp0_eLilBiXmmXA


Future online:

(C) 2019 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment. With Freebandz.

💬 Comments on the video
Author

I know am not the only one who’s here for Weezy show yourselves peeps🔥🔥😂

Author — Masande Vububi

Author

If future and Wayne dropped a mixtape together, the whole world would burn.

Author — Macho Camacho

Author

When weezy uses his normal voice no autotune and spits with confidence mixed with sharp lyrics, Other rappers better consider themselves in trouble.

Author — G Glover

Author

"I'm bout to buy a Cadillac cuz I dont see where I'm lacking at" haha

Author — David Newton

Author

these "here before it blows up" mf aren't real future fans lol

Author — Ryan D

Author

Weezy is the most genius rapper of all time

Author — buddy whacket

Author

In this song Weezy kind of reminded me when he carried the whole game in his back... Good Ol days

Author — illclassic matches0

Author

This a old song can't believe all these people just hearing this

Author — ace fraser

Author

Future dodged a hollow point bullet not going after weezy

Author — 61 Kennedy

Author

"ain't lookin good like cataracts" 😂🤣🤣 classic tune

Author — yf G/-/OST

Author

Wayne is still the best rapper alive no cap 🔥

Author — Darius X

Author

When I see any song ft. Lil Wayne on it I have to hear it. Wayne still got the hardest punchlines of any rapper still.

Author — B Jordan

Author

Got here after randomly typing Lil Wayne

Author — Ford K

Author

The fact that there's people in these comments that think this just came out. smh. We #FBG4L

Author — Rice Dogg

Author

Future was good but MY GOD weezy killed it

Author — Greg Levine

Author

Liked it before I listened, just Tunchi🖤🖤🖤

Author — Lani Porter

Author

This song made me beat my pillow for being too soft

Author — Whitey Willoby

Author

@1:49 Just incase yall needed a reminder why wayne is a god .

Author — flamer

Author

Future is the only one that can bring it back to the Future like we ain’t hear it before 😅🔥 & Now those that haven’t can get hip💪🏾💃🏽

Author — LaNesha Stile

Author

Two Genius artist on the same track...Golden

Author — Will.I.Am.