Macam Mana Nak Jumpa Ustaz Yew? Pondok Ustaz Kat Mana Yew ? 😆😂

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Published 2 months ago
preview_player
UCNah2Vhi3Ztxxeq8zMD1L-Q

Channel Rasmi Ustaz Muhaizad Muhammad
Mudir Madrasah Ribat Al Musthofa

Mencari ilmu merupakan adalah satu kewajiban.
طَلَبُ الْعِلْمِ فَرِيضَةٌ عَلَى كُلِّ مُسْلِم
“Mencari ilmu adalah kewajiban bagi setiap Muslim.”
(HR. Ibnu Majah). - Admins

#ustazmuhaizad #ustazmuhaizadalyamani #madrasahribatalmusthofa

Sebarang Sumbangan boleh disalurkan mengikut jenis akaun bank yang telah Disediakan:

Maybank: 5530 8320 6003 (Akaun Umum)- Untuk Kebajikan guru & pelajar dan sebagainya.

Bank Muamalat: 0303 0000 885714 (Pembangunan) - Khas untuk pembangunan asrama baru pelajar & kantin baru

CIMB Bank: 8603 009 520 (Multimedia) - Khas untuk operasi media seperti Bil Internet,alatan Media & sebagainya

Ikuti media sosial kami :





© RIBAT AL MUSTHOFA

💬 Comments
Author

Mula2 tengok UAS jatuh cinta degan ceramah❤lepastu tengok UAI pulak jatuh cinta gak degan ceramah2❤dan last sekali tengok UM jatuh cinta jugak degan ceramah2 dan banyak ilmu yang dapat dari UM terima kasih UM bagi banyk ilmu yang banyak sy tak tahu❤❤🌹🌹

Author — Mr K

Author

Masya Allah..Tabarakallah..minta di halal kn ilmu yg Ustaz spai kn..didoakn kn TG yg Mulia Muhaizad sentiasa dlm keadaan sihat sekeluarga.kami sentiasa sokong Usaz teruskn perjuangan dakwah ustaz dgn penoh semangat n ketabahan kerana ALLAH TA 'ALA.salam dr k.lumpor..Aamiin3 ya mujiib..🥰🥰🥰💖❤💝🤲🤲🤲

Author — Zan Din

Author

sihat2 & ceria selalu Tuan Guru 😍😆😁❤️

Author — إني عبدالله

Author

Alhamdulillah.. trm ksh ustaz. Harap lepas ni bila ada soalan masa ustaz live, , ustaz tidak perlu menjawab semua soalan, terutama yg berbentuk "perangkap". Saja bg soalan, kmdn, bila ustaz jawab..ada la nti orang yg react
Gege sebutir Malaysia ..

Sedangkan mereka tidak faham dengan mendalam jwpn yg ustaz bagi . Mcm2 tuduhan dan tohmahan dilemparkan pada ustaz. Kami sangat berdukacita dgn kejadian2 yg berlaku sekarang.

Author — NikAsi

Author

Semoga ustaz sentiasa di rahmati dan di lindungi Allah selamanya.. moga ada rezeki sy suatu hari nnt nk berguru dgn ustaz.

Author — Muhammad Amzar Kamal Hisham

Author

Saya harap sangat anak sedara saya dapat sambung mengaji kitab Dan berguru dengan Ustaz.

Author — Iza Omar

Author

I love ustaz..Hari2 dgr ceramah ustaz, mmg wajib ..Hrap akn dpat bertemu ustaz satu hri nati..Aamiiinnn ya Allah

Author — muhammad izzat

Author

Hambo dari Negeri Sembilan, terasa nak ziarah Ustaz di Kelantan... 💚💚💚

Author — Fadzil Pictures

Author

Semoga dberi ksempatan jupo dgn ustaz..semoga sihat skmo Dan dpermudahkan segala urusan...

Author — Boy Ammar

Author

Lawok ustaz ni 😂😂layankan je soalan tu 😂😂

Author — Nur Azrul

Author

Assalamualaikum ALLahumma solli Ala sayyidina Muhammad Waa ala Aali sayyidina Muhammad... Alhmdulillah ceria nmpak wajah tuan guru rsa tenang hati kmi semua...

Author — ZULFIKAR FIKAR

Author

ada rezeki saya nak jumpa ustaz meski diri saya ni hina utk menimba ilmu dgn ustaz.bersalaman sudah cukup utk saya🤲🏻

Author — APEED G

Author

doakan sy sahabat smua teringin nak jmpa ust ..inshaaAllah

Author — uwais

Author

اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ
وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ

Author — NI NING

Author

Jom berselawat dan perbanyakkan selawat...

اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ

Allahumma Shalli ‘Alaa Sayyidinaa Muhammad Wa‘alaa Aali Sayyidinaa Muhammad

Author — Jom Banyakkan Berselawat

Author

In sha allah satu hari nanti..machang saya mari jumpa ustaz😘😘😘

Author — SYNLAHAT

Author

😅😅😂🤣😂🤣 Power 💘 Hebat 💞 Sentiasa Terbaik 👍👌✌️🤩

Author — Laksamana Muhammad Amin

Author

Alhamdulillah, Subhanallah, Allahuakhbar

Author — Mariam Remli

Author

Allahumma Sholi'Ala Saiyidina Muhammad...

Author — Iman Kamarudin

Author

Assalamualaikum ust...Malam tadi malam Jumaat saya mimpi ustaz datang rumah saya..seronok rasa.saya pernah belajar darul Mustofa 10 bulan je..tahun 2010.

Author — Mohd Khalid