STEVE HARVEY Asks 'We Asked 100 Married Men' Funny Family Feud Answers!

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
STEVE HARVEY Asks 'We Asked 100 Married Men' Funny Family Feud Answers! 5
Steve Harvey asks 'We asked 100 married men...' and the contestants answers are too funny!

Follow on Bonus Round on Facebook ▶︎

Bonus Round showcases the funniest, craziest and whackiest moments from Games Shows from around the world

💬 Comments on the video
Author

Steve Harvey: asks a sexual question, gets a sexual answer
Also Steve: *shocked pikachu face*

Author — Denxx56

Author

Nobody:

Some random person: _gOod AnsWeR_

Author — Glyde VCH

Author

You can tell it's gonna be a good one when Steve laughs before he even asks the question!

Author — Jillian Myerly

Author

1:28 That marine has went through a lot of bombs and mines to save the country
But even he knows he doesn't wanna go through that kind of mine

Author — Awesome SK55

Author

“Name a button not the tv remote you wish would work on your wife” me:”GUIDE”

Author — jacob Webster

Author

Marines. They will destroy everything in sight, but won't answer a question about the spouse.

Author — Jeremy Menchaca

Author

"Name something a robber might find in the purse he just stole."
"A burrito!"
"Good answer, good answer!"

Author — MLP-Violet-Star

Author

Maid costume?

*FRENCH* maid costume?

Men of Culture right here, folks

Author — Fake Account

Author

I don't care what shitty mood I'm in...Steve's facial expressions always gets a laugh from me!

Author — Ero Sennin

Author

.... housework? Really? Has she even met people.

Author — Chad, Don

Author

So many dudes got into trouble... I feel ya homies

Author — Maor Mama

Author

Which of the seven dwarfs would describe your wife in bed?

My answer: Lazy

Author — Free 30 dollars Trading Credits

Author

Pete's a married man.
Pete said:

I'M NOT SAYING A DAAMN THING.

Author — Nadine KT.

Author

I love that with the dwarf question both guys are just shaking their heads. They knew it could be life of death with that answer. Haha

Author — Alyssa Toy

Author

U know half of them got in trouble when they left the set😂

Author — blu Garcia

Author

Steve: “we asked 100 married men between us tell me something you eat on at a birthday party.”
Contestant: “Air”
everyone else: “Good Answer, Good answer”

Author — random acc

Author

*On mobile*
Yo bruh my wife is out of town.
Yeah forreaal bro! Come on over and do housework, 'cause there ain't no feeling like cleaning the house when the wife is away.." Said No Man ever😂😂😂

Author — SYNONYMOUS

Author

Steve: We asked 100 married men what do you wish your wife will wear more often

Me: *clicks tongue* Maid Cosplay!

Author — Shiva 3434

Author

At 2:25 I bet he got a divorce after what he said 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Author — Andre Crews

Author

Steve: asks a question which the producers intentionally made for the competitor to give a sexual answer to
Competitor: gives a sexual answer
Steve: “oh ma gawd he did *not* just say that”

Author — Alex Sparks-Bakota