YOUTUBE ABONE HİLESİ OLAYI ! - Youtube Abone Kasma - ( Youtube Abone Arttırma )

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
preview_player
UChTE3VjuaAWEX52ZJRxnWOA

Youtube abone hilesi hakkında yanlış youtube abone arttırma yöntemleri ve yanlış youtube abone kasmanın kanalımıza verdiği zararlarların youtube kanal geliştirme üzerine etkisinin anlatıldığı web eğitim kanalı youtube eğitim videosudur.

Merhabalar , yıllardır içinde olduğum youtube serüvenimde sizlere yardımcı olmak için bu kanalı kurdum. Youtube para kazanma , youtube izlenme arttırma , youtube abone arttırma. Youtube , photoshop ve montaj programları, internetten para kazanma ile blog yazma ve diğer internet programları hakkında nasıl yapılır detaylı bilgileri paylaştığımız Eğitim kanalı. Kanalımıza abone olarak videolarımızdan anında haberdar olabilirsin. Web Eğitim.

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER #youtubeabonearttırma, #youtubeabonekasma, #youtubeabone

💬 Comments
Author

Gerçekten çok doğru dediğiniz her şey, insanlar emek vermek yerine hile araştırıyorlar abone için, ama farkında değiller, youtube'un algoritması o kadar akılsız değil, neyin ne olduğunu anlıyor. Bir ara ben de çok araştırıyordum ve bir kalktım, 15 20 abonem düşmüş, ben de daha yapmadım, sonra başka bir izlenme hilesi buldum denedim, youtube o 100 izlenmeyi sildi. Ben de çok fazla takibe takip yapıyordum, ama sonra bunun saçmalıktan başka bir şey olmadığını anladım. Zaten o insan sana abone olacak ama zaten bir daha seni izlemeyecek, sadece abone gözükecek. Neden? Çünkü takibe takip yapıyorsun, yani abone karşılığında abone, ama o insan sadece abone için sana abone oldu, bir abone dışında sana katkı sağlamayacak. Youtube'un yapay zekası sandığınızdan akıllı onu söyleyeyim. İyi abonelere gelen kimse takibe takip veya sahte abone hileleriyle gelişmedi. Hepsi düzenli ve kaliteli video atarak, emek vererek gelişti. Bunu anlayın.

Author — GİRAY BARIŞ ŞAHİN

Author

Adamın enerjisi gitmiş be... Umarım sıkıntı falan yoktur :)

Author — Albert Wesker

Author

Video ister istemez sonuna gelyo hiç bişey anlamıyorsun o kadar güzel o kadar detaylı anlatıyorki abimiz gerçekten YouTube den 100 Bin TL de kazansa hak ediyor

Author — Emre Aslan

Author

Hayatımda hiç atlmadan izlediğim tek video

Author — MR NOOB

Author

NEDEN YouTube? Sizin amacınız ne? İnsanlara bilgi vermek mi, eğitmek mi, eğlendirmek mi? Bir amacınız olmalı...
Para kazanmak veya belli bir abone sayısına sahip olmak amaç olamaz.
Siz hedefinize doğru ilerlerken sizi ayakta tutan şeylerdir para ve destekleyen insan sayısı.
Siz içeriklerinize değer verdikçe izleyenlerde değer verecektir.
Umarım her anlımıyla kaliteli içerikler üretilir.
YouTube sadece insanlara ulaşmak için bir araç.
Bugün YouTube yarın XTube önemli olan sizsiniz

Author — Onur Art

Author

@Web Eğitim senin kanalını baştan sona izleyenler gelişir.Sayende youtube hakkında çok şeyi videolarını izleyerek öğrendim.Başarılar Hasan qardaş :)

Author — Emil İsmayılov

Author

Ən çox sevdiyim türkiyəli youtuberlər→ Web Eğitim, Ozan Sihay, Ruhi Çenet, Sümeyra Çenet.

Author — PROGRAM TV.

Author

Ya bu kanalı bu kadar geç bulduğum için çok üzgünüm. Resmen YouTube okul yani her konuda aşşırı net ve açıklayıcı bilgiler var sayfaya girdiğim andan itibaren 12. Videomu izlemişim tebrikler sayfada bu kadar sabit tutmak büyük başarı 🌸 Sadece ben x1.5 da izledim belki heyecanlı bi tip olduğum içindir ama bi tık daha enerjiyi arttırsanız nacizane tavsiyem 10/10 olur 🌸

Author — Eda Bozoğlan

Author

Verdiğin hayat kurtarıcı bilgiler sayesinde oldukça hızlı şekilde büyümemi sürdürüyorum. Çok kısa bi zaman ayırıp videoda yaptığın şekilde kabaca kanala göz atıp eleştiri ve önerilerini yazarsan çok sevinirim :)

Author — Bisesvar

Author

Sabır çok önemli bir etkendir bir gün keşif edileceksiniz wep eğitime katılıyorum güzel bir video çekmiş emeğinize sağlık arkadaşlar önemli olan bir youtube de kanal açmak değil kanal açmak en basit olay önemli olan bu kanalı neden açtığın eğitim kanalımı eğlence kanalımı branjınıza göre başarı göstermenizdir... oyun kanalı iseniz kendinizden birşeyler katarak oyun içerikleri ürete bilmenizdir. rabbim herkesin emeğinin karşılığını veriri inşallah azim etmek başarmanın yarısıdır... allaha emanet olmanız dileği ile

Author — ByComplex

Author

Gerçekten dediklerinize katılıyorum hocam. Hile hurda işlere yönelmek yerine güzel içerik üretmek için uğraşsalar zaten rahatlıkla kanal yükseliyor :) Hayırlı Ramazanlar Dostlar :)

Author — Yapalım Görelim

Author

Abi selam bende eskiden spam yapardım büyük kanallarda bu anlattıklarını daha önce kesfettim şimdi düzenli kendi capimda her gün video atiyorum günlük 25 30 abone geliyor her şey için teşekkürler ilerde artar illaki, hoşçakalın:))

Author — Magic Osman

Author

Emeklerine sağlık hocam 10 numarasın 👍👑

Author — OYUNKUŞU Önder

Author

Herşeyi kendimiz düzenli bir şekilde yapmak en güzeli senin eğitimlerin sayesinde çok şey öğreniyoruz teşekkür ederim ❤

Author — Veldanın hobileri

Author

Verdiğiniz faydalı ve güzel bilgiler için teşekkür ederim. Hile yapmanın kanala hiçbir getirisi olmaz, olsa da getirdiğinin iki mislini götürür. Herkese atmış olduğu bu yolda içtenlikle başarılar dilerim.

Author — Web Flikss

Author

Haklısın abi bilinçli başlamak kazanmanın yarısıdır 2 aydır araştırıyorum ve biraz daha devam edicem bilgisayar ekipmanlarını topladıktan sonra kaliteli vidyolar çekmeye başlıcam artık sana da başarılar

Author — Zafer Yoruk

Author

Ah keşke bu videoyu 4 ay önce cekseydin kardesim ne guzel olurdu, bilgiler icin tesekkur ederim

Author — Super Videolar TR

Author

İnşaallah kardeşim Allah'ım uzun ömürler verirse yazarım haklıymıssın diye şimdiden diyim haklıymıssın ❤️

Author — Özkolik

Author

KRALL SEN BU YORUMLARA KARŞI NASIL KENDİNİ SABIRLI TUTUYORSUN😂😂
BANA DA ARASIRA KANSER YORUMLAR GELİYOR BEN CEVAP VERMEKLE UĞRAŞMAYIP ENGELLİYORUM

Author — HALİL

Author

Sabir onemli arkadaslar. Ben melesa 2000 e cok cabuk geldim. 2000 den sonra tikandim. Ama duzenli video atmaya devam ediyorum. Bir sure sonra zaten en cok izlenen videolarinizi kesfediyorsunuz. Tesekkurler web egitim. Youtubeda teksin !

Author — BORSA KARE