Trying the Best DIY Halloween Hacks

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
Trying the Best DIY Halloween Hacks 5
Trying the Best DIY Halloween Hacks! Just trying out some do it yourself life hacks! Who else is excited for Halloween? Leave a Like if you enjoyed and comment if you'd do this! Subscribe so you don’t miss videos!


💬 Comments on the video
Author

helllooOooo sPOOky friends
I have some more halloween vids for y'all

Author — Little Lia

Author

Who remembers Yessica?

Like if OG and/or remember Yessica 🦄🤪
⬇️

Author — Star2ThePowerOf100

Author

“I look like a mermaid, a plastic mermaid”

My thought:

Kim Kardashian: “I’m going to be a mermaid for halloween”

Please don’t come at me 😂😅

Author — Jc Christie

Author

"My brows are sisters not twins, man these aren't even friends"
2019 - sniperwolf
😂 love you lia ❤

Author — Michelle Alex

Author

"Oh no. That went in my butt..."

Famous last words

Author — DefenderOfJustice7OH7

Author

“Eyebrows are sisters not twins.. these ain’t even friends” LMAO 😂

Author — HostileMonkey

Author

Who else wishes they had these things, but isn’t bothered making it?
⬇️

Author — Jay Afzaal

Author

10:48
SSsniperwolf: Now he's inside me-


**My Dirty Minded Self**
Me:

Author — X_Itz Abbi_X

Author

8:13 pause and look at her face thats actually my face in my test when the question is asking to explain my answer🤣

Author — Normah Othman

Author

*Lia:* I like this.

A few seconds later...

*Also Lia:* I hAtE ThIs

Author — Fall Ice

Author

Lia: “THATS NOT A PUMPKIN THATS A VEGAN PUMPKIN!”

Aren’t pumpkins.... you know.... *_vegan_*

Author — ••

Author

Who here is a loyal wolfpack member?


👇🏼

Author — why am I here

Author

Lia: “Y’all Remember Barney The Dinosaur? Yeah He’s Inside Me Now”
Me: “BARNEY NO!”
Also Me: No Wonder Those Kids Loved Barney So Much

Author — Colorful Wolf 0-0

Author

Lia:”I Like this!”
5seconds later
Also lia: “I hate this!”

Author — Marinette Dupaincheng

Author

"These sisters ain't twins they ain't even friends" 😂😂😂😂😂

Author — Ro'nice Bennett

Author

Friends: Hey girl what ya doin
Me: *Watching Lia turn herself into an ice cream demon*

Author — Ciara Cunningham-Bennett

Author

Who else remembers when she said "WASSUP GUYSSS!!!"

Author — Baconation 000

Author

7:47 The hardest part of carving a pumpkin is carving a pumpkin–SSSniperwolf 2019

Author — Logan DeLong

Author

When Lia sees a real pumpkin with pumpkin throw-up: "Well, it's pretty cool."
When Lia sees a pumpkin with gauk and nachos around: "OMG it's actually so cuteeee!"

Author — Rosey Phan

Author

Me: the grandma in a jar looked like dear David


Also me: she kinda looked like a potato 😂

Author — ❤Harley Quinn❤