Tindakan DS Najib Tidak Cerdik Sepatutnya Tanyalah Zamihan Dulu

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
UCBOWeih5Jb7rEpD9pyADjYw



💬 Comments
Author

Ade betulnye.. tapi selit bab riak tu.. mcm hampehh..

Author — Hanana Nana

Author

Yang ni saya setuju, tapi bila suruh tanya Zamihan dulu, tak tahan...

Author — Isaac Rizard

Author

Dimana Zamihan Dah x ada video2 terbaru diupload ..

Author — Aied Osman

Author

Kemas kedia sedia...Insan paling GENIUS INTELLIGENT TUAN GURU ALAMAK GUA LARI TUANG KOT BELAKANG BANYAK SEMBANG TAK GUNA SEKUPANG BUBOH PELEMPANG HABIS TERBANG BALIK DUDUK GUA

Author — AMIR ABDULLAH

Author

Kita ada penceranah tersohor...KAHKAHKAHHH

Author — ALI ALIAS

Author

Zamihan sepatut dilantik menjadi penasihat strategik negara demi negara, agama & bangsa.

Author — kantan hulu

Author

saya baru tahu saudi yg lahirkan daesh.
dahsyatnya

Author — The electric man 1

Author

Jika tengok ceramah dia ni. Dia ustaz paling pandai dalam byk2 ustaz. Dalam ceramah dia smua tinggi diri. X da yg merendah diri. Dah tulis 20 buku xperlu ambik phd. Mcm mana yg tulis buku cita ujang byk buku dah tulis tu

Author — Za Am

Author

Bab ini sy suka ko uztaz..cubalah mcm ni selalu nak kritik blh kritik tp secara bijak dan berhemah..klu mereka nak tlg ckp setakat bagi dana..biar kta gunakan dgn baik pulih pusat2 tahan kta..

Author — Lingka Light

Author

huekk.. huekk... loyer la pulak tekak aku ni... dgr ceramah ni.

Author — Wahab Robani

Author

aku tak pernah tgk mamat ni, tiba2 jer muncul

Author — abd rahman Yahaya

Author

dia ni, kalau tak buat lawak, tak boleh ker ?

Author — MI MD

Author

Ptt ko ler nsihat c njib n rosmah tu dr gne bmoh sme tu..

Author — Buyus Yacob