Tindakan DS Najib Tidak Cerdik Sepatutnya Tanyalah Zamihan Dulu

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
preview_player
UCBOWeih5Jb7rEpD9pyADjYw



💬 Comments
Author

Dalam laser a.k.a jahat mulut (ya saya juga mengakuinya), Encik Zamihan ini membogelkan banyak perkara-perkara yang menjadi kemelut rumit pemikiran umat islam hari ini. Ada benda yang kena tembaknya, cuma dalam permikiran bercabang disaluti acuan denominasi tertentu, pastinya percanggahan tercetus. Ditambah lagi methode yang merencaam kepada provokasi kasaar.

Author — Yeop Mie

Author

Yang ni saya setuju, tapi bila suruh tanya Zamihan dulu, tak tahan...

Author — Isaac Rizard

Author

Zamihan sepatut dilantik menjadi penasihat strategik negara demi negara, agama & bangsa.

Author — kantan hulu

Author

Org ada ilmu, tp nmpk ada riak dgn ilmunya..

Author — Wan Sehzade

Author

Zamihan sahaja yg cerdik... hidup zamihan...

Author — Arifah mohd zahudi

Author

Pendapat saya cukup setakat kita kenal sikap Zamihan selepas isu kedai Dobi Mesra Muslim, berlebih-lebihan mencari kesalahan & keburukan beliau menunjukkan hati kita juga bermasalah. Wallahua'lam.

Author — kupis1408

Author

Bertegas kerana benar.hanya allah sahaja yg tahu

Author — Mohd firdaus Firdaus

Author

Kenapa dia benci sangat dengan Arab Saudi? Kalau zamihan menuduh Saudi melahirkan daesh(isis), Iran(syiah) melahirkan hizbollah, puak houthi yg Cuba mengebom masjidil Haram?Bagaimana?Ade Tak ceramah zamihan ttg Iran Dan syiah? Bagaimana pulak Malaysia, Indonesia yg melahirkan golongan zindiq yang berzikir menari2 Dan mendakwa menemui nabi melalui yakazah?ade ke ceramah zamihan ttg ini?Semoga Kita semua diberi petunjuk.

Author — Imran Hamid

Author

16 hektar tanah....buat sesuatu untuk menjana ekonomi kawasan tu lagi ada beberapa perkara yg aku kurang senang dgn apa yg ustaz Zamihan penah ckp....tapi kali ini aku setuju dengan apa yg dia ni pun dah byk tanah2 kat Malaysia ni tergadai pada orang luar....

Author — Eddie Honey

Author

Jika tengok ceramah dia ni. Dia ustaz paling pandai dalam byk2 ustaz. Dalam ceramah dia smua tinggi diri. X da yg merendah diri. Dah tulis 20 buku xperlu ambik phd. Mcm mana yg tulis buku cita ujang byk buku dah tulis tu

Author — Za Am

Author

Apa kata zamihan berinteraksi dgn dr.rora..ke takut...?

Author — Lightweight 87

Author

saya baru tahu saudi yg lahirkan daesh.
dahsyatnya

Author — The electric man 1

Author

Hahaha... aku ketawa, terasa geli di dalam dada, kau buatku tergelak, sepertinya diriku yg x tahu, siapa kamu (Jamihan)

Author — Shah Rul

Author

Ada sesetengah penceramah suka memburukan sesebuah negeri, saya rasa sikap ini kena buang, sikap iri hati Dan cemburu Keatas kemajuan mereka Dan sikap kuat kenegerian juga perlu dihakis -

Author — Aromar Mustahab

Author

Point ada btul skit..cuma riak tu klau blh kurang2kan lah

Author — Zen Ali

Author

Ade betulnye.. tapi selit bab riak tu.. mcm hampehh..

Author — Hanana Nana

Author

Logik apa ustaz ni ckp. Kenapa nak kena membazir duit rakyat?

Author — Apai Wekwek

Author

Ada betulnya Ada silapnya. Ambil yang jernih tapis yang keruh

Author — хабиб чемпион ММА

Author

Zamihan Jing the Donkey kepunyaan Mat Zin

Author — Razeeq Iskandar Yusnee

Author

Kita ada penceranah tersohor...KAHKAHKAHHH

Author — ALI ALIAS