HUMVEE AMBUSH - ArmA 3 Milsim Operation

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
Invalid campaign token '7mSKfTYh8S4wP2GW'
HUMVEE AMBUSH - ArmA 3 Milsim Operation 5


▼ PC Specs ▼


▼ My Accessories ▼


Download — HUMVEE AMBUSH - ArmA 3 Milsim Operation

Download video
💬 Comments on the video
Author

two dudes, riding in humvee, talking about the terrain because they're not gay.

Author — Chickenbomb

Author

It's crazy how good arma 3 still looks

Author — Bensonsan

Author

Drew: Jamie, your in command

Jamie: Oh, ok.

Jamie: Lets clear that compound

Drew: Nope lets observe from another hill first

Jamie: Ok+

xD

Author — Vanished8

Author

This looks like certain parts of Afghan. If you were to add mud huts and small villages, it would be the perfect start to some of the vehicle patrols I used to do back in 2013-2014.

Author — Jay Jacobs

Author

0:26 U.S soldier Gnomes the enemy February 25 2019 Colorized.

Author — Boi O Boi

Author

I just built my pc yesterday im getting arma 3... thanks to you...

Author — Lord Gollum

Author

a drewski milsim OP YES YES YES i must watch after homework

Author — dogzillal

Author

"Watch for civilians"
*equips the grenade launcher*

Author — chuck hoene

Author

I used to want a pc pretty bad but now I NEED ONE

Author — x_reapr_ x

Author

Hey mate! Great vid, as per usual. As a Level Designer who quite appreciates creating missions in A3, is there any way you could post your mod list somewhere? I feel they are of quite satisfactory quality!
Keep it up! Cheers

Author — Gentlemanly Leb

Author

Drewski, in the middle of a war: "Woah, the plane hit the mountain, ain't that beautiful?"

Author — Bilack

Author

I left a like before I watch because I already know it’s gonna be great.

Author — I’m Not a troll

Author

Wouldve been pretty badass if you had a sniper in the squad. All them opportunities for awesome shots

Author — Justin Kang

Author

I was going to ask when you would play arma again

Author — Nathan Hester

Author

Its amazing how this game is so fun to watch even when their not figthing

Author — About 13 Pandas

Author

I love how you call "AT! AT!" and all of you pull a launcher out casually as, evidently, all of you are AT lol So used to having just one or two AT max per squad it made me laugh.

Author — LucJenson

Author

Damn I miss doing A3 custom missions. Wish our community still had enough players to run weekly missions. But it's a lot of work when only 6-8 people decide to show up in the end. Also the server cost on top of that.

Author — Cid1

Author

Heck yeah, Drewski content! And Arma at that!

Author — Twiggy

Author

hey boys can someone tell me what this map is and how to get it i love it :D

Author — YordleKs

Author

"See ya later alligator" *missiles rain from the sky* this is so sad

Author — Covington Creek Fishing