Call of Duty Tarihi ve Bilinmeyenleri

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
Invalid campaign token '7mSKfTYh8S4wP2GW'
Call of Duty Tarihi ve Bilinmeyenleri 5
Bugün sizlerle birlikte Call of Duty'nin tarihine bir bakış atacağız. Günümüz oyun dünyasının en önemli serilerinden birinin nasıl çıkış yaptığını, şu noktaya nasıl geldiğini ilginç bilgileriyle birlikte anlatacağız :)


Download — Call of Duty Tarihi ve Bilinmeyenleri

Download video
💬 Comments on the video
Author

cod bir zamanların efanesi şuanın hayal kırıklığı

Author — alperen camcı

Author

Kardeş Call of duty wordl at war seven tek ben mıyım ya :D *( bi yanlzı değilsin kardeşim yazında keyfim yerine gelsin :] )*

Author — Mert Yavuz

Author

4:54 Ya abicim şu ghosttan neden nefret ettiniz bir anlatsanız. Finali hariç ben nefessiz bitirdim oyunu

Author — Muhammed Lütfü ODABAŞOĞLU

Author

cpt price a aciklama yaptilar 2. dunya savasindaki price modern zamandaki price in dedesi oluyor

Author — Suleyman the pro

Author

sizi bilmem ama ghost bana göre güzeldi

Author — Lighto san

Author

modernwarfare 3 e dil atmıycaktınız. nesini beğenmedini

Author — Kravatlıtefeci H.

Author

World at War 2. dünya savaşı nı anlatmasıyla grafik motoruyla ve oynanışıyla çok güzel bir oyun

Author — Leblebi Yerken Boğuluyodum

Author

Call of Duty ghost guzel ama ya :D bi tek ben mi begendim :D

Author — mehmet öz

Author

en sevdigim seri call of duty modern warfare

Author — Tengri biz menen

Author

abi saints row oyunun tarihi ve bilinmeyenlerini çekermisin

Author — XEYAL NAQİZADA

Author

Enis levye enis gezer enis player oldu hocam +1

Author — Obito Uchiha

Author

battle field in yeni oyununun çıkış tarihi: 19 mayıs veya 15 mayıs 2019

Author — Gergin Görünüşlü Adam

Author

Tarihin 1 numaralı adresine hoşgeldiniz

Author — Rakun 665

Author

cod ghost için sunu diyebilirim windows vista neyse cod ghost da odur

Author — murat karahan

Author

bu arada mw 1 2 ve 3 deki price ın torunu olan price

Author — Erdem Açıkyürek

Author

Kardeş biraz yavaş anlat ya Siri değiliz biz anlayamıyoruz bu ne hız hangi tabakhaneye gidiyoruz ?

Author — ERHCA

Author

Bir efsane nasıl güme gider. Advanced Warfare gelecekte olabilecek kabul edilebilir bir oyundu. Ancak neden sıçtıkça sıçtınız yeter amk

Author — Akif Peköz

Author

need for speed serisi yapabilir misiniz

Author — May7th

Author

4:54 ghost tan nefret niye ediyosunuz bana gore en iyi 3. Seri ?!?!?!! NASİ YA

Author — ZE Charusi6ha

Author

Call of duty nin yeni oyunlarının sevilmemesinin nedeni bf1 ile karşılaştırılması bu need for speed ileforza motorsport u karşılaştırmak gibi bişey

Author — Pikehan