ALDATILAN KADIN KOCASINA NASIL DAVRANMALI? (Evlilik Terapisti Selin Karacehennem 0533 213 69 57)

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Published 2 years ago
preview_player
UCGZxEo2XRYhaVXrNUhapdUA

Merhabalar...Sizden gelen sorulara yanıt vermeye devam ediyorum. Eşiniz sizi aldattıysa ona nasıl davranmanız gerektiğini biliyor musunuz?


Sorularınızı @Serpil Portakal 'a gönderebilirsiniz.

Selin Karacehennem,
Selin Karacehennem kimdir?,
Selin Karacehennem kocası,
Selin Karacehennem kızı,
Selin Karacehennem oğlu,
Selin Karacehennem terapi,
Selin Karacehennem seans,
Selin Karacehennem ofis,
Selin Karacehennem kitap,
Selin Karacehennem randevu,
Selin Karacehennem evlilik,
Selin Karacehennem youtube,
Selin Karacehennem beyaz tv,
Selin Karacehennem nur viral,
Selin Karacehennem ihanet,
Selin Karacehennem boşanma,
Selin Karacehennem cinsellik,
Selin Karacehennem amerika,
Selin Karacehennem kaynana,
Selin Karacehennem nereli,
Selin Karacehennem kaç yaşında,
Selin Karacehennem eğitim,
Evlilik Sanatı Selin Karacehennem,
Selin Karacehennem İle Evlilik Sanatı,
EvlilikTerapisti Selin Karacehennem,
Pedegog Selin Karacehennem,
Selin Karacehennem Hayatta Her Şey Var,
Selin Karacehennem Bircan Bali,
__________________________________________________


Bildirimlerin gelmesi için "ZİLİ" (🔔) açmayı unutmayın...

TERAPİ İÇİN RANDAVU VE KİTAP SİPARİŞ HATTI: 0533 213 69 57

#SelinKaracehennem, #EvlilikSanatıSelinKaracehennem, #SelinKaracehennemHayattaHerŞeyVar,
__________________________________________________

BENİ BURALARDAN DA TAKİP EDEBİLİRSİN:

__________________________________________________

Selamlar ben Selin Karacehennem. YouTube Türkiye'de artık ben de varım. Kanalımda; evlilik, ilişkiler, çocuk eğitimi, aile sorunları, aldatma, itiraf ve kendi hayatımı anlatan videolar paylaşıyorum. Her pazartesi ve perşembe yeni video paylaşıyorum. Ailemizin arasında katılmak isterseniz abone olmayı unutmayın.
__________________________________________________

ÇEKİM/MONTAJ : Serpil Portakal


💬 Comments
Author

Hicbir sebep yokken de aldatıyorlar illaki kadında suç neden araniyo ki

Author — Derya Kocaman

Author

Sevgili Selin hanım. Neden erkeğin aldatması normalleşmek zorunda? Erkek aldattı mı kadın neden ben ne yaptım da bu oldu demeli? İki kişilik bir hayatta, bir taraftan diğeri memnun değilse, mutlu değilse, tabiri caizse işine gelmiyosa gitsin. Gitmemek mi sevginin göstergesi? Bence ona sağladığı konforu kaybetmemek. Öyle yada böyle hayatının bir bölümünün konforunu sağlıyor memnun olmadığı kişi. Ama ev ama çocuk ama karar mekanizmaları. Misal ben kocamı seviyorsam, ahlâk anlayışım da insana yakışır ise hataları eksikleri var diye gidip başka bir adamla mı olmalıyım. Koynunda yılan beslemiş olmuyor musun? Mutsuzum evet ama onu da bırakmıyorum. Her türlü fındığı cevizi kırayım, zaten o yetersiz benim kriterlerime göre, vazgeçmeyeyim ama başkaları ile de olayım.
Peki neden? O insan o hale nasıl geldi. Durup dururken mi? (İstisnalar hariç) manyak mı?
Maalesef ata erkil bu yaklaşımınıza katılamayacağım. Size saygım sonsuz ama bu bakış açısı kadınları pasifleştirir. Zaten en büyük hatamız erkeğin çemberinde yaşamak, yanlızlıktan korkmak ve bu nedenle "aman kocam beni aldatmasın" diye benliğimizden, duygularımızdan, kendimizden uzaklaşmak değil mi? Sevgiler...

Author — E. O. ALTAN

Author

Doğru insana yanlış da davransan sana doğru geliyor, yanlış insana ne yaparsan yap yanlış geliyor. Temel kural saygı, o perdeyi kaldırmamak gerekir.

Author — Nur

Author

Selin hanim o kadar hakli ki inanin asla kadinlari ezmek gibi bir seyler demiyor aslinda tam tersi butun iplerin kadinin elinde oldugunu ve kadin nasil yuruturse ailenin de o sekilde ayakta kaldigini anlatiyor ve bu o kadar dogru ve mukemmel bir yaklasim ki inanin cok dogru 👏

Author — Saria Babaeva

Author

Merhabalar, Selin hanım sizden çok şey öğrendim çok teşekkür ederim, fazla sosyal ve gereksiz samimi kocama ne yapabilirim, teşekkürler.

Author — Мая Байрагдарова

Author

Erkek aldatiyorsa, neden kadının suçu olsun? Erkek olsun; kadin olsun. Bir insanın niyeti bozuksa, aldatır. Basit konu. Çevredeki avci kadinlar, avci erkekler ... onların suçu yok. Bu iki insan arasındadir evlilik sözleşmesi veya sevgi sözleşmesi. Bu iki insanı bağlar sadece. İnsanda vicdan olacak öncelikle.

Author — FİLİZ EKO

Author

Kadin bir Sey yapma si gerek iyo hastaysaa yapiyo karakteri bozuklugu varsa aldatir hemen kadinda baglamayin sucu agzimla kus tutmadin kaldi gene aldatildim ustelik guzel bir bayanim🙁🙁🙁

Author — Cenga Derya

Author

Çok teşekkür ediyorum, sizi herkese tavsiye ediyorum.

Author — Necmiye

Author

Kardeşimin eşi tam bi narsist,
Kardeşimi herseferinde kandirmayi basariyor.
Ben bir abla olarak ne yapabilirim.
1 senelik evliler, ve cocuk almanyaya okumak icin geldi kardeşimi kandırdı evlendiler. YARDIM edin lutfen😞

Author — beyza B

Author

Sizi cook seviyorum Selin hanım❤ lütfen bana kalp bırakın. Allah size hayırlı uzun ömür versin inşallah

Author — Ceylan

Author

Selam hocam ben rusiya da yaşıyorum, sizinle nasıl irtibata geçe bilirim? Whatsap üzerinden arasam olurmu? Lutfen hocam cevap yazarsaniz cok sevinirim.Çok çaresizim yardımınıza ihtiyacım var😞😞

Author — Sessiz

Author

Bir insana değer versende de içinde varsa yapıyor bir bahane buluyo seni sevsede karakter bozuksa neyapsan çare yok oyuzden hayatın akışına bırak deyerli olduğunu anlicaksin bir zaman sonra

Author — Z🌞y

Author

Selin hanimi cok seviyorum.hem benim dusuncelerimi oxuyur.ama ben etrafimdaki aldatilan kadinlara o meslehetleri verirem .elemirler

Author — Xanim Babazade

Author

Direk sizden almak istiyorum kitap için

Author — sevgi yıldız

Author

Selin hanim merhabalar bir erkek bir çok kadınla ilişkisi varsa evine çocuğuna soğuksa ve o erkek kadınlarin hicbirine hissi yok ama onlardanda vazgeçmiyor evinj defalarca terk etmis ve kendi kendinede geri dönüyor evine bu kişinin sorunu nedir

Author — Derya Terzi

Author

Kadın yapmayinca olur tabi erkek kendi iradesi yok ya ben de yapayım erkekte yapmasın kadinda yapsinda erkekte gururuna yere atsin

Author — Kevser Depreli

Author

Merhaba selin hanım size sorum eşim beni aldattı bende yakaladım sora devam ediyormuslar yine ama eşim diyorki ben seni çok seviyorum bildiğin gibi bişi yok diyor sizce ne yapmalıyım bana yol gösterin

Author — Engin Gunduz

Author

Selin hanım benim kocam 10 yıllık sevgilisi ile ayrılmış benle evlenmiş. Ben sonra duydum eşimin haraketlerinden gördüm. Şimdi netde onu ariyor. Profil açıyo onu düşnuyo napıyim bende konuşdum lakin diyo sana öyle geliyo. Lütfen yardim edin

Author — Queen Queen

Author

Hocam elimden geleni yapıyorum gormemeye duymamaya calısıyorum cogu seyi 6 yıllık evliyim ilk gunden beri borc içindeyiz dıguru duzgun calısmaz hep bibahane bulur gittigi iş yerlerinde işten cıkar beni suclar cocuk agla beni suclar ne olursa hep beni sucluyor şimdide beni takip etmeye basladı evin içinde nereye gitsem peşimde halbuki tlf hep ortadadır asla supheli davramam ona karsı ama benden hep supe duyuyor bıktım artık hiç bir yanlısımı gormedi buzamana kadat bunu kaldıramıyorum kendime hakaret sayıyorum halbuki onun tlf hiç dusmez elinden kızarım bizle ilgilen yeter bırak tlf diye cok huzursuz ediyor beni ne yapmam lazım hocam ayrılmak istiyorum cocuguma kıyamıyorum sabrediyorım belki duzelir diye daha kotı oluyor gelip gidiyor bana sarıyor herseyime kusur buluyor bunun sebebi nedir hocam şimdiden tesekkurler

Author — Melegimm

Author

Selin hanim cok isder dim ki bu soruyu cevap laya siniz evlilike kac cocuk yapmak daha iyi dir siz hemde cocuk pedoqoqu sunuz yani kardesler biri birne nasil da uyum salar bu konuda bir az soyleyin.

Author — ANALIM VOSENUG