MOTOR MASIH HIDUP JALAN DALAM AIR 2019 VIRAL!!!

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Published 2 years ago
preview_player
UC7Qua1jOKeKs_U8dYtI7egQ

Channel : SOFIAN ZAINUDIN CHANNEL

SZC PROJECT!!!

SUPPORT OUR VIDEO!!!

LIKE & SHARE!!!

SUBCRIBE !!!
_____________________________________________________

#SZCPROJECT
#STUNT #YSUKU
#EXCITER #2019 #NEW
#MAMBANGKUNING #YSUKU #Y15ZR
#EX5 #KRONI #BOSSKU
#TIMINGKUDA
#ZHIPAT #VIETNAM #EXCITER
#KINGDRAG #LC135
#RIDER #BERANI #MATI
#YSUKU #Y15ZR #YAMAHA #CYAN
#EKZOS #YSUKU #MELETOP #PADU
#200kmh #hihgway #rxzmillenium #rxzmembersofficial #rxzmember #wearerxzmembers #membranrxz #rxzfamilia #rxzlover #rxz #rxzmalaya #yamaharxz #rxzlovers #rxzmeranggi #peminatrxz #rxzsavage #rxzbosch #peminatrxz125z #highwaychallenge #niterider #ridergeneration #sexpistols_official #speedlovers #speedloverofficial #fullthrottle #matrempitofficial
#yamaha #ysuku #ysuki #y15zr #lc4s #lc135 #lc5s
#meterout #ketukmeter #fly #superman #bossku #boss

💬 Comments
Author

Thailand : use diesel engine as boat engine

Malaysia : use bike to be submarine

Author — Wuppy Yadom

Author

mak aih.. mcm kapal selam.. terbaik boh.. 😂

Author — ubi kayu

Author

Boleh di maju kan dalam bidang ketenteraan buat pelbagai operasi..contoh di waktu jepun memasuki Malaya hanya mengunakan BASIKAL..jika di buat untuk ketenteraan inshallah pasti MALAYSIA boleh klaim teknologi tempatan..100% Malaysia

Author — WarrioR MalayA

Author

Org maju kedepan dia undur ke belakang .. dah elok2 orang cipta bot .. kalau tak mampu beli boleh buat rakit .. tak jugak basah .. boleh selamatkan orang hahhaaa .. kang ade kayu berpaku yang hanyut, tak ke luka badan org .. adoiii

Author — Marmin Muhamin

Author

Sekali tengok macam cerita ali baba bujang lapok..dua kali tengok macam orang duduk dalam wad icu pm ada..taki minyk duduk gatung macam tu...

Author — ilmu 7 KETURO6 wali olah