BAKİR ADAYI DEV ÇUPRA BASTI!! OLTALAR DENİZE UÇTU!! İnanılmaz Bir Av!

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
  • UCK7KTEzSxdTDpWYJuEA-mvQ
BAKİR ADAYI DEV ÇUPRA BASTI!! OLTALAR DENİZE UÇTU!! İnanılmaz Bir Av! 5
UCK7KTEzSxdTDpWYJuEA-mvQ

Arkadaşlar bu hafta ıssız bir ada denedik ve gerçekten inanılmaz bir av yaptık. Kiloluk balıklar her vuruşta oltaları denize düşürdü. Kıyıdan surf casting ile nasıl bedenler kullandık, hangi yemi tercih ettik hepsi videomuzda. Hadi bakalım aksiyona hazır olun...





#Adada #Dev #Çupralar

💬 Comments on the video
Author

Artık insanlar kendilerine dikte edilen ekran yüzlerinden nasıl nefret ediyorlarsa, hiç dizi kaçırmayan kadınlar bile oturmuş eşleri, çocukları ile birlikte Recai başkan seyrediyor ve ekibi seyrediyor. California eyaletinde sorabildigim ondan fazla aileye sordum. Neden saatlerce Recai başkan izliyorsunuz. Bitince başa eski bölümlere dönüyorlar çünkü. 1-Kufur yok. 2-Samimi 3-Dogaya saygılı. 4-Sigara yok (bir bölümde "başkan şunu alabilir miyiz diyerek adamın ağzından sigarayı alıyor) 5-Gittiginiz yerleri temizliyorsunuz. 6-Hayvanlara şefkat gösteriyorsunuz. 7-Yapmacik değil. Olduğu gibi 8-Turkkan'dan Orcuna, Ismailden kaptanlara kadar mayası temiz insanlar belli. 8-Siyaset, politika yok. Bu çok önemli. Nitekim aynı toprağın insanlarıni öylesine birbirine düşürdüler ki herkes herkesten korkar oldu. Hicbirseyimiz olmasa paylaşabileceğimiz samimi muhabbetlerimiz vardı onu bile birbirimizden esirger olduk. Recai başkan lütfen bozulmayin kardeşim. Piyasada yeteri kadar bozuk adam var. Hani akşam eve yorgun gelirsin yemek yerken haber seyreder ya insan. Hicmi iyi birşey yok dedirten haberlerden de vazgeçtik, dizilerden de. Balık Avı Yerleri izliyoruz. 30 dakikalığına unuttuğumuz değerleri hatırlıyoruz. Kafamız rahat.

Author — wedatcelik

Author

Issız adaya düşsen yanına alacağın 3 şey:
-Recai başkan
-Emcemin oğlu Türkkan
-1 adet olta
😁

Author — Nakila nakilau

Author

Recai Başkanın replikleri:
-Tabbak tabbak
-Nasıl balık büyük mü
-Kalama açık mı
-Afferin lan Türko
-Çılgın çocuk İso
-İlk balık ilk şans
-Böyle özgürlüğün....

Hahahaha seviliyorsun başkan

Author — Nezir Karakoç

Author

Seni 5 yıldır takip ediyorum abi. Belki binlerce balık tutuşunuza şahit olmuşumdur. Ama her seferinde aynı heyecanı hissedip bunu yansıtmanıza hayranım. Umarım bu sevinciniz bütün yaşantınızda daim olur. Saygılar.

Author — Ekin Boz

Author

Tamamen doğal, samimi, izleyince rahatlatan ve bi okadar da tebessüm ettiren insani alıp o mavi guzelliklere götüren güzel insanlar iyiki varsınız..

Author — Göksel Kuş

Author

"Balik getirmedik, domat-salatalik." Sonra Ada bar dan levrek cıktı. Yönetim istifa ;)

Author — coskun ivgen

Author

Rast gele, orda olmak gerekir, selamlar

Author — Abdulkadir Bilici

Author

Başkan Siz varya insanın ömrünü uzatır Ruhunu Ferahlatır Kalbini Temizlersiniz çektiğiniz videolar ile Size minnettarım Ne desek Ne söylesek Azdır Siz Türkiyenin Gururusunuz iyiki varsınız iyiki tanıdık Sizleri kalbimiz Dualarımız hep Sizinle ALLAH Tüm kötülüklerden uzak tutsun Sizi ❤.

Author — Mustafa Bağcı

Author

Youtubeda yüzlerce balıkla alakalı içerik üreten arkadaşlar var. Benim bu kanalin müptelası olmamamın ana sebebi balık tutmaları bir yana videolarindaki o samimi muhabbet ve içten olmalarıdır. Elal olsun size Başkanlar :)

Author — aydin yaman

Author

Başkan her izlediğimde sanki bende balıktaymışım gibi o balık vuruşları benide heyecanlandırıyo gene süper bi av ve vidyo olmuş emeğinize saglık ama o karagöz beni bitiriyo heryerde sizmi onu buluyonuz omu sizi buluyo anlamadım 😂

Author — ozan ibrik

Author

Abi keyfi yaşıyorsunuz. Bizde en az sizin kadar keyif yaşıyoruz. Onur kardeşimde boş çekmiyor maşallah. Birde söyle bir güzellik yapsan. Biz garip gureba takipcilerden çekiliş felan yapıp bir gün sizinle takılma fırsatı sunsan 😂😂😂

Author — dursun demirci

Author

Abi eleştirileri takmayın bizim ülkede eleştiriyi genelde kıskanan ve elinden bir iş gelmeyen yapıyor normalde kendini geliştirmek için eleştiri güzel bir şey ama malesef bizim ülkede eleştiri farklı yapılıyo emeğinize sağlık güzel bir av olmuş

Author — Emin Yılmaz

Author

Harika av olmuş, yalnız sabahı yok part 2 mi geliyor yoksa? 😉

Author — Emre özhan

Author

Gittiğiniz adalara birer TÜRK bayrağı dikin ki YUNANLILAR el koymasın!
👍👍👍

Author — Murat Altok

Author

Kerdeş yem olarak ne atıyorsunuz ve İstanbul'da nereden temin edebilirim beni aydınlatırsanız sevinirim

Author — Barış Çerkez

Author

Çupralaaar👏👏Amerikada başkanlık seçimlerinde adaylığını koysan alırsın başkan o derece dünya çapında bir insansın😎👍

Author — stoner man

Author

Organik takipçiler hemen kendini belli ediyor. Şanlıurfadan selamlar saygılar 🌹🤚🏻

Author — Ferhat sefer Uğuzlu

Author

Önemli olan avın bolluğu değil sizin sohpetiniz.Yetmiyersa benim gibi iki defa izlesinler başkan.😂😂

Author — Mert Akural

Author

Abimmm yeni mera icin misafirin olmak istiyorum davet edersen cok sevinirim

Author — Mahmut Bulut

Author

0, 50 L su lardan 12'li takım alın derin dondurucuda 1-2 gün kemik gibi donsun, o yanınızdaki dolapta 2 günde zor çözer hem soguk suyunuz hemde buz promleminiz olmaz... Selamunaleyküm dedikmi, +SSsspincileEeEeer :D bu repliklerede hastayım... Turkoda faworimiz reco başkaaan ...

Author — Tahsin