[LANGSUNG] Sidang media Datuk Seri Najib Razak dari Parlimen

  • 🎬 Video
  • ℹ️ Description
preview_player
UC5dYmq91e5_g54krpO06NJw

Ikuti sidang media Datuk Seri Najib Razak

#SisiTVParlimen #DewanRakyat #AWANInewsSUBSCRIBE now! @Astro Awani


Social Media:

#NormaBaharu #DisiplinMalaysia #HapusCOVID19 #AWANINews #AstroAWANI #BuletinAWANI #AWANI745

💬 Comments
Author

Kamu merancang Tuhan juga merancang, akhirnya perancangan Tuhanlah yang akan menjadi kenyataan...

Author — Abu Hanif

Author

Allah yg menentukan segala galanya...manusia hanya mampu merancang .

Author — Tamingsari007 Mma

Author

Melihat situasi politik yg tidak menentu ini di harapkan Agong mengambil alih keseluruhan pemerintahan negara di bawah permerintahan tentera sambil di bantu oleh ketua2 pengarah penjawat awam ..demi kelansungan kehidupan rakyat di kala pendemik covid 19 ini sehingga pergolakan politik kembali stabil...

Author — zamri gomeh

Author

Come to think about it, he was a better PM compare to what we are experiencing now especially since that Old Man took over from him

Author — ANSON ANG

Author

Terima Kaseh DS Najib, kerana buat knytaan berdasarkan pendirian parti..dan juga saranan peribadi

Author — 2021 Lailaahaaillallah

Author

Di Parlimen Ketua Pengarah KKM sibuk kononnya jaga penularan covid-19, kenapa yg pergi rumah PM tiada langsung

Author — azman abdullah

Author

Menyokong Kerajaan perikatan nasional, tetapi tidak menyokong Mahiadin Yasin, ,,bearti UMNO nak kan jawatan Perdana Menteri, ,,,itu sebenar nya yang terjadi, ,,semua menganggap DSAI gila nak jadi PM, tapi kenyataan sekarang, ,,UMNO yang gila nak jawatan PM, ,,semua sudah terbongkar, ,,,

Author — Ani Anak Talon

Author

Kat parliment isu utama ada siapa yg nak jadi PM!..
Isu rakyat sembang kat sini je..

Author — pielOt

Author

Tuanku murka, rakyat marah & kecewa. Bosku masih pertahankan pelembagaan, Raja Berpelembagaan & system demokrasi berparlimen biarpun kalah dlm pru 14.

Author — Pang Kiat Loh

Author

seorg yg berjiwa besar, bercakap pun berhemah, berakhlak dan bersopan santun, terbaik datuk seri najib, insyaallah semoga Allah mempermudahkan segalanya dan berikan kekuatan bersabar dlm memimpin demi kesejahteraan dan kemakmuran seluruh rakyat Malaysia alhamdulillah

Author — Rabiaah Abu seman

Author

Alhamdullilah!..
Bersyukur..Allah yg menentukan segala2nya .... manusia merancang...🤲🤲🤲. Mengharapkan seluruh rakyat sokong Dato' Seri Najib di lantik oleh YDPA juga rakyat negara M'sia sebagai PERDANA MENTERI INTERIM utk rakyat aman, ma'amor dan tenteram dr segala2 apa yg tlh berlaku di bumi negara M'SIA

Author — Padzel Saad

Author

Return the money and help the people who suffer in Covid-19.

Author — Dominic Yong

Author

Omg look who is talking about perlembagaan.

Author — kamala perumal

Author

bossku interim.plsss...semntara kjappp je.Tolong dato sri

Author — Mohd Martazaamin Mohtar

Author

5w n 1h atasi covid-19. Ramai rakyat perlu diselamatkan

Author — Ahmad Izzaz Mohamad Sofa

Author

Mudah Sahaja:
Pemimpin Yang Banyak Orang Kafir Dan Munafik Benci ...Itulah Pemimpin Yang Baik...Aku Bersama Mereka...

Author — Araz Lubis

Author

Tolong laa wahai GPS +WARISAN + PH + BEBAS +MP UMNO - ayuh tubuh kerajaan baru segera Demi rakyat

Author — dhuen77 Mr

Author

Yg jadi berbelah bahagi ni..saya rasa dari Tun, .Mahidin bagus.., tapi dia slow, , rakyat byk yg dh menderita, bila rakyat tanya Mahidin, kenape x buat lock down, ?, dia jawab, itu bukan kerja saya kenape ada kilang bukak, tu bukan kerja saya, sekarang ni, siapa yg ketua menteri??, kn pening, .KLU nk pilih ph naik.., setau saya, org yg pernah jadi banduan.., x blh jadi Mentri, kalau salah, mohon maaf.n lgi 1, ph byk mentri2 cina, saya takut, Malaysia di jajah nti.najib layak jadi PM, kita rakyat selama hidup ni, menderita ke..?, Najib jadi PM?Malaysia bangkrap ke?, saya sebagai rakyat, saya ikut mana yg terbaik untuk negara Malaysia.

Author — Zulkifly 5901

Author

Hidu bos rayat. Somoga tuhan Sen tiasa mombantu bos ku. Supaya bos kembali mennadi karajaan Baru agar rayat Sen tiasa senang Dan Dapat bantuan yg secukup nya Dari Saya scheme

Author — Samban Ho

Author

Jgn lupa isu sebenar bagi keperluan dapat bersidang, make Sure jgn tersasar dan cuba mencapai perkara baru dan melupakan masalah yg lalu..rkyt sedang menderita..isu rakyat harus diketengahkan..

Author — 2021 Lailaahaaillallah