Leon Bridges - Bad Bad News (Official Video)

  • 🎬 Видео
  • ℹ️ Описание
Leon Bridges - Bad Bad News (Official Video) 5
“Bad Bad News” taken from Leon Bridges’ new album GOOD THING – out now


Director: Natalie Rae
A Sanctuary Content production in association with OPC
Woman: Paloma Elsesser
Producer: Zachary Luke Kislevitz
Executive Producer: Preston Lee
Creative Director: Miles Jay
Co-producer: Harland Weiss
Head of Production: Adam Litt
Director of Photography: Steve Annis
Production Designer: Scott Kuzio
Editor: Sam Ostrove
Stylists: Lucy Hawkins, Mac Huelster (Leon Bridges)
Hair & Make Up Artists: Kristen Alimena
Casting Director: Vitamin Enriched
Choreographer: Wynn Holmes
Video Commissioner: Saul Levitz

Lyrics:
[Verse 1]
Ain’t got no riches, ain’t got no money that runs long
But I got a heart that’s strong and a love that’s tall
Ain’t got no name, ain’t got no fancy education
But I can see right through, a powdered face on a painted fool
Let me slip through (Let me slip through)
Why you tryna hold me back? (I ain't)
I’m just tryna move up front
Lil more of this, lil less of that (Can you feel me?)
Let me come through (Let me come through)
I’m tired being in the back (Aight)
I’m just tryna move up front
A lil more of this, a lil less of that, yeah

[Chorus]
They tell me I was born to lose
But I made a good good thing out of bad bad news

[Verse 2]
I don’t worry, don’t worry, don’t worry about people in my face
I hit ‘em with the style and grace, and watch their ankles break
I know you wish, I know you wish I would fade away
But I got more to say, Lord they pray
Let me slip through (Let me slip through)
Why you tryna hold me back? (I ain't)
I’m just tryna move up front
Lil more of this, lil less of that (Can you feel me?)
Let me come through (Let me come through)
I’m tired being in the back (Aight)
I’m just trynna move up front
A lil more of this, a lil less of that, yeah

[Chorus]
They tell me I was born to lose
But I made a good good thing out of bad bad news

Alright alright, all day all night
Alright alright, all day all night
Alright alright, all day all night
Alright alright, all day all night
They tell me I was born to lose
But I made a good good thing out of bad bad news

Follow Leon Bridges:

Скачать — Leon Bridges - Bad Bad News (Official Video)

Скачать видео
💬 Комментарии к видео
Автор

who played guitar on this?? Its KILLING.

Автор — Rhett Shull

Автор

I'm in love with this song (and this man) I can't wait for the full album.

Автор — MarinaDoulis

Автор

Quality videos for quality music. Keep on, Leon!

Автор — Zebulon Dudora

Автор

I'm here before this becomes pure legend...

Автор — Sly Cooper

Автор

Imagine this song collaborate with Andson Paak

Автор — 海格萊恩

Автор

Woah! Literally all the emotions we as women feel whenever this happens... you get angry, cry, try to forget it happen with a good song and also feel the urge to chase him down and confront him. This is sooo good! At the end she rubbed her head against him, to me that means she exposed him the intellectual part of her body. *Slow clap* to the team, amazing!

Автор — Lizzie Rollano

Автор

Ain’t got no riches, ain’t got no money that runs long
But I got a heart that’s strong and a love that’s tall
Ain’t got no name, ain’t got no fancy education
But I can see right through, a powdered face on a painted fool
Let me slip through (Let me slip through)
Why you tryna hold me back? (I ain't)
I’m just tryna move up front
Lil more of this, lil less of that (Can you feel me?)
Let me come through (Let me come through)
I’m tired being in the back (Aight)
I’m just tryna move up front
A lil more of this, a lil less of that, yeah

They tell me I was born to lose
But I made a good good thing out of bad bad news

I don’t worry, don’t worry, don’t worry about people in my face
I hit ‘em with the style and grace, and watch their ankles break
I know you wish, I know you wish I would fade away
But I got more to say, Lord they pray
Let me slip through (Let me slip through)
Why you tryna hold me back? (I ain't)
I’m just tryna move up front
Lil more of this, lil less of that (Can you feel me?)
Let me come through (Let me come through)
I’m tired being in the back (Aight)
I’m just trynna move up front
A lil more of this, a lil less of that, yeah
They tell me I was born to lose
But I made a good good thing out of bad bad news
Alright alright, all day all night
Alright alright, all day all night
Alright alright, all day all night
Alright alright, all day all night
They tell me I was born to lose
But I made a good good thing out of bad bad news

Автор — Ani Anian

Автор

Incredible actress, incredible voice. I love this! Can't wait for the album my man.

Автор — BeeLee

Автор

Song is Dope. Paloma Elsesser is Gorgeous and yes...she's black.

Автор — Ira Mickalene

Автор

This guy's music and videos are always so authentic and heart reaching. Thank you for such art Leon Bridges

Автор — Selaelo James Seko

Автор

Damn I'm liking the neo-soul side of Leon

Автор — moviemagic

Автор

Long time, no see. You are a talented person❤

Автор — Gulshat Kharrasova

Автор

This is one of those songs where the music video changes the whole thing for the better!!! i love this

Автор — Spencer Read

Автор

So a guy whistles her, then she dances weirdly, to finally... RUB herself against him? WTF?

Автор — Djinn Music

Автор

Just stumbled upon this page! I love the old school style! Keep it up

Автор — LyricalGenes

Автор

Man I miss his older music. This ain't my thing

Автор — Chase Simmons

Автор

Is that lady supposed to be possessed?

Автор — Tyeson Bebee

Автор

That gave me shivers at the end. Fantastic work. Also, if this song isn’t the song of the year, I don’t wanna know.

Автор — amber dawn

Автор

yeah, catcalling needs to stop, makes us women feel invaded sometimes vulnerable when we don’t need feel that way...like how it ended...like yo boy, you like the invasion? are you truly liking it now? his music moves mountains. love his voice. it’s bad bad news that out of what we wear, men get to decide to whistle at her. think twice before doing such a distasteful dishonorable and inappropriate way to get anyone’s attention

Автор — Charlie Elting

Автор

Quality music, but the video is a bit arty-farty.

Автор — Michael George